فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد؛

لزوم معرفی شخصیت‌های نظام توسط خبرنگاران به مردم

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: خبرنگاران باید در معرفی شخصیت‌های بزرگ نظام تلاش کنند و از شهدای نهاوند، گروه ابوذر و داشته‌های پر افتخار این شهرستان نیز بیشتر برای مردم بگویند.
کد خبر: ۳۰۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ - 08August 2018

لزوم معرفی شخصیت‌های نظام توسط خبرنگاران به مردمبه گزارش  دفاع پرس از همدان، سرهنگ «کامران کریمی» فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و همچنین تبریک به مناسبت هفته خبرنگار اظهار داشت: نقش رسانه‌ها در امیدوار کردن مردم و مطالبه‌گری از مسئولان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی در ادامه با بیان اینکه رسالت خبرنگار، مطالبه‌گری از مسئولین است، افزود: بحث مطالبه‌گری مردم باید بیشتر به گوش مسئولین برسد و همچنین پاسخ مسئولین به مطالبات مردم باید به گوش مردم رسانده شود و این رسالتی است که بر عهده شما خبرنگاران است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: با مطالبه‌گری از مسئولان و بیان‌ پیشرفت‌ها، می‌توان یأس و نا امیدی را از بین برد و دشمنان انقلاب را نا امید کرد.

وی یادآور شد: خبرنگاران باید در معرفی شخصیت‌های بزرگ نظام، مقام معظم رهبری و حضرت امام (ره) تلاش کنند، همچنین باید از شهدای نهاوند، گروه ابوذر و داشته‌های پر افتخار این شهرستان بیشتر برای مردم بگویند .

کریمی در پایان از برگزاری آئین گرامیداشت شهدای رسانه در هفته خبرنگار خبر داد و گفت: دو مراسم غبارروبی مزار شهدا و دیدار با امام جمعه شهرستان انجام شد و مراسم یادواره شهدای رسانه و شهدای روستای «وهمان» نیز روز پنجشنبه در این روستا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها