رئیس کل دادگستری لرستان:

مطبوعات منصفانه قلم بزنند

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: مطبوعات منصفانه قلم بزنند چرا که رسانه‌ها نماینده افکار عمومی هستند.
کد خبر: ۳۰۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ - 09August 2018

مطبوعات منصفانه قلم بزنندبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، «جعفر بدری» رئیس‌ کل دادگستری لرستان، در آیین بزرگداشت روز خبرنگار که در تالار «شهید آوینی» اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، با بیان اینکه قشر خبرنگار همواره در معرض آسیب قرار دارند، اظهار داشت: سالانه ۷۰ تا ۸۰ خبرنگار در جهان جان خود را از دست می‌‌دهند که از این تعداد یک سوم در مناطق جنگی جان خود را از دست داده و بقیه در معرض مستقیم کسانی قرار گرفتند که در معرض قلم خبرنگاران قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی فضا را برای فعالیت رسانه‌ها را فراهم می ‌کند، خاطرنشان کرد: توصیه ما به مدیران اجرایی این است که در پاسخگویی به اصحاب رسانه درجه تحمل را بالا ببرند چرا که رسانه برای سالم سازی دستگاه‌های اجرایی موثر است.

بدری بر رعایت انصاف خبرنگاران تاکید و با ذکر این مطلب که مطبوعات منصفانه قلم بزنند، ادامه داد: رسانه‌ها نماینده افکار عمومی هستند.

رئیس‌کل دادگستری لرستان با بیان اینکه قضاوت عجولانه و بازتاب اخباری که صحت و سقم آن مشخص نشده شایسته اصحاب رسانه نیست، ادامه داد: دستگاه قضایی حمایت لازم را برای سرمایه ‌گذاری در بخش چاپخانه مطبوعات انجام خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته دو پرونده مطبوعاتی وارد دادگستری شد و مابقی در شورای حل اختلاف مطبوعات حل و فصل شد، عنوان کرد: انتظار ما انعکاس درست مسائل است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار