مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رسالت بنیاد شهید است

«سید حسین نازاریان» گفت: وظیفه اصلی بنیاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که برای آن شاخصه هایی تعریف شده تا نتیجه ای که به جامعه انتقال داده می شود مطلوب باشد.
کد خبر: ۳۰۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ - 11August 2018

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت بنیاد شهید استبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، «سید حسین نازاریان» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در دیدار با اعضای بسیج هنرمندان اظهار داشت: بحث اصلی و مهمی که امروز در کشور مطرح است، مسئله ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که متولی اصلی آن بنیاد و به تبع آن سایر دستگاههای اجرایی است که این مهم جز با همکاری و مساعدت سایر نهادها و ارگانها میسر نمی شود.

وی افزود: وظیفه اصلی بنیاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که برای آن شاخصه هایی تعریف شده تا نتیجه ای که به جامعه انتقال داده می شود مطلوب باشد و از تکراری بودن و بی محتوا بودن آثار جلوگیری شود.

نازاریان افزود: ما از کارهای فرهنگی استقبال می کنیم و بیشتر تأکید روی تدوین و چاپ کتب ایثار و شهادت است و سعی بنیاد بر این بوده با اعمال نظر کارشناسان اهل قلم از چاپ کتب بی محتوا جلوگیری کند و کتاب هایی را به چاپ برسانیم که مفهوم اصلی ایثار و شهادت را به جامعه انتقال دهد.

مدیرکل بنیاد شهید لرستان بیان کرد: با توجه به اینکه امکانات و اعتبارات محدود است ولی سعی می کنیم رسالتمان را به خوبی انجام دهیم و هر آنچه در توانمان باشد با توجه به مجوز و اعتبار موجود به انجام برسانیم و از هنرمندان، اصحاب رسانه، اهل قلم و کسانی که در کار تبلیغی و رسانه ای هستند دعوت می کنیم که در این راه بنیاد را یاری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار