وصیت‌نامه شهید «محمد رضا دادجو»؛

همیشه سعی می‌کردم که خود را برای شهادت بسازم

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «محمد رضا دادجو» چنین بیان شده است: «من همیشه آرزو داشتم که شهید شوم و البته همیشه سعی می‌کردم که خود را برای شهادت بسازم.»
کد خبر: ۳۰۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ - 13August 2018

همیشه آرزو داشتم که شهید شومبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جان‌سپردن در راه خدا و دفاع از میهن نقطه عطفی برای هر انسان آزاده است. برای به‌بار نشستن انقلاب اسلامی جان‌فشانی‌های بسیاری از طرف مردم این مرز‌و‌بوم صورت گرفته است. شهید «محمد رضا دادجو» شاخه‌ای از درخت پر‌بار شهدا و انقلاب است که با جان‌فشانی و دفاع از وطن عزیزمان در تاریخ 23 تیرماه 1359 در درگیری با متجاوزین بعثی نتایج رشادتش را گرفت و به آسمان پر‌ کشید.

در ادامه فرازی از وصیت‌نامه شهید «محمد رضا دادجو» را می‌خوانید:

«من محمد رضا دادجو در کمال صحت عقل این وصیت‌نامه را می‌نویسم. من همیشه آرزو داشتم که شهید شوم و البته همیشه سعی می‌کردم که خود را برای شهادت بسازم و به یک آرزوی مومن به خدا و اسلام تحقق بدهم، چه با شهادت که حد اعلی یک افتخار و بزرگ‌ترین نعمت در این دنیا می‌باشد، که خدا به انسانی که واقعا لیاقتش را دارد اعطا می‌کند و چه با مرگی دیگر که در آن‌صورت هم یک مسلمان واقعی چون هر لحظه برای مرگ آماده است، باید اعمال وی نیز گواه این آمادگی باشد و طوری در این دنیا زندگی کن که فکر کنی عمرت طولانی می‌باشد. از نظر این‌که نااُمید باشی و پایداری در مشکلات و رفع تمام آن‌ها با توکل به خدا و دنبال علم رفتن و یک لحظه از حرکت باز نایستادن در کار و زندگی.»

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار