مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی:

بدبین ساختن افکار عمومی و ایجاد بحران‌های ساختگی توطئه‌ دشمن است

«علیرضا آیینه دار» گفت: بدبین ساختن افکار عمومی و ایجاد بحران‌های ساختگی توطئه‌ دشمن است.
کد خبر: ۳۰۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ - 13August 2018

«بدبین ساختن افکار عمومی» و «ایجاد بحران‌های ساختگی» ازجمله توطئه‌های دشمن استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «علیرضا آیینه دار» مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی امروز در چهارمین نشست هم‌ اندیشی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار داشت: در سال 95 ستادی با موضوع گرامی داشت چهلمین سال پیروزی انقلاب تأسیس شد و از آن زمان برنامه‌ ریزی‌هایی انجام‌ شده است.

وی بیان داشت: حدود یک سال قبل یکی از مسئولین امریکا گفت نمی‌گذاریم ایرانی‌ها چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن بگیرند، آن زمان متوجه نشدیم چه نقشه‌ای در سر دارند اما اکنون می‌بینیم که هر چه به این روز نزدیک‌تر می‌شویم توطئه‌های بیشتری تدارک می‌بینند.

جنگ نرم نگذاشته حتی یک روز آرامش داشته باشیم

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این چهل سال هم جنگ سخت داشته‌ایم و هم جنگ نرم، افزود: دشمنان با جنگ نرم حتی یک روز نگذاشتند نظام ما آرامش داشته باشد و هر روز یک توطئه و دشمنی داشته اند.

آیینه دار تصریح کرد: خروج امریکا از برجام در واقع باعث شد تا یک جنگ همه‌ جانبه و عظیمی علیه ما ایجاد کنند که برای مواجه با آن هوشیاری بسیاری می‌طلبد.

وی اعلام کرد: از مدت‌ها قبل شروع کرده‌اند به تطهیر چهره پهلوی و منافقین و افکار و شخصیت سران انقلاب و رهبری را مورد هجوم قرار دادند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه آن‌ها برای اقدامات خود محورهایی دارند، گفت: یکی از محورهای توطئه‌های آن‌ها، بدبین ساختن افکار عمومی از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

آیینه دار اضافه کرد: محور بعدی اقدامات دشمن، ایجاد بحران‌های ساختگی و شورش‌های اجتماعی است و به انحای مختلف این قضیه را ترویج می‌کنند.

برای مشکلاتی که ایجاد می‌کنند راه‌ حل پیشنهاد می‌دهند

وی تبیین کرد: آن‌ها یک سری هنجارشکنی‌های هدفمندی انجام داده‌اند و باز خود را منجی نشان می‌دهند، در واقع خودشان مشکلات را به وجود می‌آورند و بعد هم می‌گویند ما می‌توانیم آن‌ها را حل کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید برای مقابله با این تهدیدات از قدرت رسانه استفاده کنیم، عنوان کرد: در بخش‌های مختلف باید از هنرمندانی استانی و کشوری که ایده و فکر دارند کمک بگیریم.

آیینه دار بیان کرد: پردازش نظر مخاطب و تجزیه‌ و تحلیل نظرات، می‌تواند ما را از نظرات آنها باخبر کند؛ باید ادبیاتی در ساختارهای مختلف ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه 40 سال از انقلاب گذشته و اگر چه تفکرات و گروه‌های مختلفی سر کار آمده‌اند اما همه برای نظام و اهداف آن کار کرده‌اند، گفت: همه افراد با هر کمیت و کیفیتی برای نظام کار کرده‌اند و به‌ عنوان خدمات نظام باید در کارنامه نظام قرار بگیرد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی ترسیم افق روشن و امید بخش و ترسیم دستاوردهای معنوی در کارنامه انقلاب را از جمله ضروریات دانست و اعلام کرد: در هر استان مستند «کارنامه انقلاب» تهیه خواهد شد و مجموعه مستندی از افرادی که در انقلاب حضور و همکاری داشتند ساخته می شود.

آیینه دار گفت: در سطح ملی نیز رادیو انقلاب راه‌اندازی می‌شود و به‌ طور خاص به موضوعات می‌پردازد.

وی متذکر شد: تمام اقدامات ما در خصوص چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان ذیل برنامه‌های کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی عنوان کرد: در سیما و تلویزیون پنج مستند از پنج شخصیت استان که به تائید اعضای شورای فرهنگ عمومی استان نیز رسیده است تولید شده که مربوط به «آیت‌الله تهامی»، «حجت‌ الاسلام سیدحسین آفتابی»، «حاج غلامحسین بازاری»، «شهید مهدی امین زاده قاین» و «حجت‌ الاسلام فردوسی پور» است.

آیینه دار یادآور شد: 32 برنامه نیز ویژه معرفی شهدای انقلاب در دستور کار است.

وی با بیان اینکه باید اخلاق حرفه‌ای در رسانه داشته باشیم و نگذاریم برخی افراد که نمی‌خواهند سربلندی نظام را ببینند ما را دچار نگرانی و گمراهی کنند، خاطر نشان کرد: ما در خط مقدم نبرد جنگ نرم هستیم و باید با هوشیاری ورود کنیم و افتخار به گذشته و امید به آینده را در دستور کار خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار