مادر شهید موسوی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مسوول نجومی‌بگیر درد مردم را نمی‌فهمد/ آرزویم دیدار با رهبر است

مادر شهید موسوی گفت: مدافعان حرم رسالتشان را انجام دادند و به میدان نبرد رفتند تا امنیت در کشور حکم‌فرما شود، حالا نوبت مسوولین کشور است که رونق اقتصادی را بهبود بخشند. مسوولی که حقوق نجومی می‌گیرد، فقر یک کارگر را درک نمی‌کند.
کد خبر: ۳۰۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ - 14August 2018

مسوولی که حقوق نجومی می‌گیرد، درد مردم را نمی‌فهمد/ آرزویم دیدار با رهبر است «زینب‌ موسوی» مادر شهید مدافع حرم سید‌‌مصطفی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس اظهار داشت: مصطفی باهوش و پرتلاش بود. یک طرح ناو را به سازمان نخبگان فرستاده بود که بالاترین امتیاز را دریافت کرد. یک ماه بعد هم در کشور کانادا پذیرفته شد و برایش دعوت‌نامه آمد؛ اما مصطفی قبول نکرد. روزی مصطفی روبه‌رویم نشست و گفت که می‌خواهم به سوریه بروم. ابتدا نپذیرفتم. او گفت «از صمیم قلب رضایت داشته باش تا کارهایم درست شود و بروم. اگر تو اجازه ندهی بروم خودت باید جواب حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) را بدهی. من چطور راحت زندگی کنم در حالی که سر بچه پنج ساله سوری را می‌برند و مردم سوریه آواره هستند.».

مادر شهید موسوی افزود: مصطفی تنها فرزند پسر خانواده بود و دلم به رفتنش راضی نمی‌شد، اما پسرم دلش در سوریه بود و ما نمی‌توانستیم مانع رفتنش شویم. مصطفی برخی خرج‌های آموزش نظامی‌اش را خودش پرداخت می‌کرد. زمانی هم که از کشور خارج می‌شد به جهت اینکه خدمت سربازی نرفته بود، مقداری پول را ودیعه گذاشت. روزی که خبر شهادت پسرم را به من دادند، یک قطره اشک نریختم، چون من هر چه می‌خواستم بگویم در واقعه کربلا اتفاق افتاده بود.

مادر این شهید خاطرنشان کرد: پسرم اگر زنده بود آینده خوبی را برای خودش رقم می‌زد، ولی برخی از مردم زمانی که می‌شنود ما خانواده شهید هستیم، اولین سوالشان این است که به پسرتان چقدر حقوق می‌دادند که به سوریه رفت و یا شما چقدر حقوق از بنیاد شهید می‌گیرید. این حرف‌ها دل ما را می‌شکند، مگر ما به خاطر پول فرزندمان را به سوریه فرستادیم. من یک تار موی پسرم را با میلیون‌ها پول مبادله نمی‌کنم.

وی ضمن گلایه از مسوولان و مقامات کشور، گفت: زمانی که یک ورزشکار مدالی کسب می‌کند، مسوولین کشور به وی تبریک می‌گویند، ولی یک شهید که برای کشور عزت و امنیت را به ارمغان می‌آورد، به خانواده وی تسلیت گفته نمی‌شود. اگر احترام به خانواده شهدا در رده‌های بالا مورد توجه قرار گیرد، بطبع این موضوع در میان مردم جامعه نیز نهادینه می‌شود.

موسوی تصریح کرد: زمانی که فقر و ناامیدی مردم را می‌بینم ناراحت می‌شوم. مدافعان حرم رسالتشان را انجام دادند و به میدان نبرد رفتند تا امنیت در کشور حکم فرما شود، حالا نوبت مسوولین کشور است که رونق اقتصادی را بهبود بخشند. مسوولی که حقوق نجومی می‌گیرد، فقر یک کارگر را درک نمی‌کند.

وی در پایان به آرزوی دیرینه‌اش اشاره کرد و گفت: همیشه آرزو داشتم که با رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی دیدار خصوصی داشته باشم، تا به امروز که این امر صورت نگرفته است.

به گزارش دفاع پرس، شهید مدافع حرم «سید مصطفی موسوی» در ۱۸ آبان ۱۳۷۴ در تهران چشم به جهان گشود. وی شامگاه پنج‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ همزمان با شب آخر محرم الحرام، در منطقه حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار