خضری در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

ضرورت تاسیس وزارتخانه‌ای مستقل برای مبارزه با مواد مخدر

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به معضلات و آسیب‌های اجتماعی، گفت: تاسیس وزارتخانه‌ای مستقل برای مبارزه با مواد مخدر ضروری است.
کد خبر: ۳۰۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ - 14August 2018

/«رسول خضری» عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به معضلات و آسیب‌های اجتماعی و کاهش سن اعتیاد در میان جوانان، اظهار داشت: در دنیا 25 کشور به‌طور گسترده با این پدیده شوم دست به گریبان هستند که از این تعداد تنها 2 کشور وزارتخانه مبارزه با مواد مخدر تاسیس کرده‌اند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با توجه به عملکرد قابل قبول و شایسته پلیس مبارزه با مواد مخدر، افزود: ما در زمینه مبارزه با مواد مخدر عیب و نقصی نداریم؛ اما آمار روی آوردن جوانان به انواع مواد مخدر، می‌طلبد که وزارتخانه‌ای به‌طور مستقل در جهت مبارزه با این آسیب مخرب اجتماعی تاسیس شود.

خضری گفت: رئیس جمهور به عنوان رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر و وزیر کشور به عنوان دبیر این ستاد به دلیل حجم گسترده‌ای از فعالیت‌هایشان قادر نیستند تمام توجه خود را به ریشه‌کن کردن اعتیاد معطوف کنند؛ لذا ضرورت دارد، وزارتخانه‌ای مستقل برای مبارزه با مواد مخدر تاسیس شود.

نماینده مردم شهرستان سردشت و پیرانشهر در مجلس با بیان اینکه نمایندگان در تلاش هستند تا وزارتخانه‌ای پیرامون مبارزه با مواد مخدر تشکیل شود، تصریح کرد: متاسفانه ما در جهان رتبه اول از لحاظ مصرف مواد را داریم و باید در جهت مبارزه با مواد مخدر و کاهش اثرات مخرب ناشی از این معضل در جامعه تلاش کنیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار