سایت «ورایتی» گزارش داد؛

توهین دوباره ترامپ به منتقد رفتارهای نژادپرستانه‌اش

رئیس‌جمهور آمریکا به ادعای «اوماروسا مَنیگالت نیومن» در مورد نوار ضبط شده از بکارگیری الفاظ نژادپرستانه پاسخ داد و او را «خرفت» و «دیوانه» خواند!
کد خبر: ۳۰۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ - 14August 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا به ادعای «اوماروسا مَنیگالت نیومن» در مورد نوار ضبط شده از بکارگیری الفاظ نژادپرستانه پاسخ داد.

ترامپ در تویینی نوشت: من در برنامه «اَپرِنتیک» هیچ‌گونه لفظ نژادپرستانه‌ای بکار نبرده‌ام و کلا اینجور الفاظی در دایره واژگانی مورد استفاده من نیست.»

ترامپ گفت: «مارک بارنِت» که برنامه «اَپرِنتیک» را تولید کرده با من تماس گرفت و اطمینان داد که «هیچ‌گونه نوار صوتی از برنامه «اَپرِنتیک» که در آن من لفظی شنیع و وحشتناکِ نژادپرستانه بکار برده باشم وجود ندارد و ادعا‌های خانم خرفت و دیوانه «اوماروسا» واهی است.

ترامپ در ادامه می‌گوید: «مَنیگالت نیومن خودش نوار‌ها را بصورت ساختگی فراهم کرده و ادعا کرده که سه منبع که نام آن‌ها را ذکر نکرده در مورد نوار و محتوای آن به او گفته‌اند و به این اشاره کرده که آن‌ها نکاتی عجیب در مورد من به او گفته‌اند. خانم نیومن زمانی که در کاخ سفید کار می‌کرد هیچ‌گونه اعتباری نزد رسانه‌ها نداشت و حالا که شروع کرده به بد گفتن در مورد من، همه رسانه‌ها با او صحبت می‌کنند برای اخبار تقلبی!.

دوشنبه شب، مَنیگالت نیومن در برنامه «هاردبال» MSNBC به ادعا‌های خود در مورد وجود نوار‌های صوتی توهین‌های لفظی نژادی ترامپ تاکید کرد و به روند پی‌گیری و رسانه‌ای کردن آن ادامه داد. او در این مورد گفت: «در این نوار صوتی لحن ترامپ به گونه‌ای است که انگار هر روز ازین الفاظ نژادپرستانه استفاده می‌کند.»

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار