آزادگان سفیران استقامت برای نسل‌های امروز و فردای ایران هستند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در بیانیه‌ای، آزادگان را نماد مقاومت و ایثارگری ملت ایران و سفیران استقامت و ایستادگی آنان در برابر جبهه دشمن و الگو‌های تاریخ‌ساز برای امروز و فردای این کشور دانست.
کد خبر: ۳۰۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ - 16August 2018

آزادگان سفیران استقامت برای نسلهای امروز و فردای ایران هستندبه گزارش دفاع پرس از رشت، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان بیانیه‌ای را به مناسبت گرامی‌داشت ۲۶ مردادماه مصادف با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: ۲۶ مردادماه هر سال یادآور یکی از خاطرات الهام بخش و شورانگیز در حافظه تاریخی ملت ایران است، که در آن حماسه مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام و تربیت‌یافتگان مکتب ولایت فقیه، در هشت سال دفاع مقدس با تصویر ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی می‌درخشد.

این بیانیه می‌افزاید: آزادگان در اوج مظلومیت، سفیران و مبلغان عزت و آزادگی ملت ایران در قلب دشمن بعثی و قدرت‌های شیطانی حامی آن بودند که پایداری، صبر و بصیرت خود در آن دوران را هم اینک به مثابه منشوری جاودانه و سرنوشت‌ساز، فراروی نسل امروز و فردای کشور در گذرگاه‌های پرفتنه و پر خطر قرار داده‌اند.

در ادامه این بیانیه، آزادگان نماد مقاومت و ایثارگری ملت ایران و سفیران استقامت و ایستادگی آنان در برابر جبهه دشمن و الگو‌های تاریخ‌ساز کشور برای امروز و فردای این سرزمین توصیف و تصریح شده است: آزادگان سال‌های سال در اوج سختی‌ها، شکنجه‌ها و فریب‌کاری دشمن بعثی، نماد سرافرازی، پایمردی و عزت و شرف این ملت شدند و در حقیقت فریاد مظلومیت و اقتدار ملت ما را با صبر و ایستادگی خود به گوش جهانیان رساندند.

این بیانیه در پایان با تبریک فرخنده سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی به خیل آزادگان سرافراز و خانواده معظم آنان، آورده است: سلحشوران و حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس، پس از ارتحال حضرت امام خمینی (ره) نیز تحت فرامین و منویات مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) پرچم ولایت‌مداری و اطاعت از ولی فقیه زمان را برافراشته نگه داشته و همراه با خانواده‌های معظم شهیدان انقلاب و دفاع مقدس همچنان با روحیه استکبارستیزی خود، طلایه‌دار مقاومت و پیشتازی ملت ایران در مصاف با جبهه متحد دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی هستند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان این روز به یاد ماندنی را به همه خانواده‌های عزیز ایثارگر دفاع مقدس و همه ملت شریف ایران تبریک عرض نموده و از خداوند سبحان برای روح ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای گران‌قدر دفاع مقدس علوّ درجات را مسئلت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها