وصیت‌نامه دانشجوی شهید علی حسینی‌نسب؛

دین اسلام احتیاج به خون و فداکاری دارد

دانشجوی شهید «علی حسینی نسب» در وصیت‌نامه خود آورده است: اکنون که اسلام و این مکتب سرخ احتیاج به خون و فداکاری دارد بر همه ما لازم است که برای زنده ماندن آن از خود بگذریم و کسانی که از اول تا به حال به فکر این جنگ نبودند و به جبهه نیامدند! باید در ایمان خود شک کنند و راهی بهتر از این برای خود انتخاب کنند.
کد خبر: ۳۰۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ - 18August 2018

دین اسلام احتیاج به خون و فداکاری داردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شهید علی حسینی نسب، در سال 1339 هفتم آبان ماه در استان کرمان متولد شد. وی متاهل و دانشجوی شیمی دانشگاه تهران بود که در تاریخ 19دی سال 1365 در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود بر پیامبر خاتم که دین اسلام را آورد، تا ما را به راه راست هدایت فرماید. درود بر امامان معصوم (ع) که راه آن حضرت را ادامه دادند.

سلام بر رهبر عزیزمان خمینی بزرگ که با قیام خود ما را بعد از 1400 سال به سوی اسلام واقعی هدایت فرمود. سلام بر شهدا و خانواده آنها و سلام بر رزمندگان اسلام که با ایثار خون و سلامتی خود اسلام را آبیاری کردند.

این وصیت نامه را براساس وظیفه نوشتم چون وظیفه هر فرد است که وصیت‌نامه خود را بنویسد.

مکتب سرخ تشیع همواره با خون آبیاری شده است و تا به حال با خون بسیاری بوده است که  پا برجای مانده است. اکنون که اسلام و این مکتب سرخ احتیاج به خون و فداکاری دارد برهمه ما لازم است که برای زنده ماندن آن از خود بگذریم و کسانی که از اول تا به حال به فکر این جنگ نبودند و به جبهه نیامدند باید در ایمان خود شک کنند و راهی بهتر از این برای خود انتخاب کنند.

حتما برایم مراسم نگیرید و یا اگر می گیرید خیلی ساده و مختصر و بدون تشریفات باشد. از والدینم و تمام اقوام و دوستان و خواهران و برادران و همسرم می خواهم که مرا ببخشند و از روحانیون محترم می‌خواهم که به خود بیایند و درکارخودتجدید نظر کنند! چرا باید در جبهه از هر رزمنده ایکه در رابطه بات روحانیون می‌پرسیدی بگوید؛ «ضربه‌ای که بعضی از روحانیون به اسلام می‌زنند از ضربه دشمنان اسلام بدتراست واصلا امیدی به آنها ندارند.»

وصی من بعد از شهادتم، پدرم است و هر چه صلاح دید، انجام دهد. همسرم هم هرچه خواست و به صلاح او باشد بر طبق موازین انجام دهد و کتاب های مرا در دانشگاه به دانشکده علوم بدهید. من در حساب صندوق قرض الحسنه دانشکده علوم 300 تومان و در حساب بانک ملی دانشگاه حدود 7000 تومان  و در حساب جهاد دانشگاهی  3000 تومان دارم و دیگر از کسی طلب ندارم و از همه طلب عفودارم.

بعد از پیروزی مانند عمل بنی اسرائیل انجام ندهید و کفران نعمت نکنید. از همسرم و پدر و مادرم و خواهران و برادرم می خواهم که بعداز من صبر و استقامت را از دست ندهند که خداوند بزرگ صابران را دوست می‌دارد و به آنان پاداش بزرگ می‌دهد و خوشحال باشید که خداوند بزرگ ما را در این مواقع از زمان قرار داده تا بتوانیم دین او را یاری کنیم  و اسلام با سختی و مشقت پایدار مانده است و برای ظهور امام زمان (عج) دعا کنید.

علی حسینی نسب 1365/9/12

انتهای پیام/ 191

نظر شما
پربیننده ها