معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان جنوبی:

آزادگان شهدای زنده و گمنام ما هستند

«علی اسماعیلی» با بیان اینکه آزادگان شهدای زنده و گمنام ما هستنند، گفت: در غرب میلیون ها دلار سرمایه گذاری می کنند تا رمان هایی تخیلی بنویسند و قهرمان هایی خیالی به دنیا ارائه کنند، در حالی که تک تک این عزیزان قهرمانان گمنام هستند.
کد خبر: ۳۰۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵ - 16August 2018

آزادگان شهدای زنده و گمنام ما هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، دکتر «علی اسماعیلی» معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان جنوبی امروز در گردهمایی آزادگان در بیرجند، اظهار داشت: محتوای حقایق دفاع مقدس خصوصا صبر و استقامت و آن دانشگاه آزادگی که خارج از مرزهای ایران و در عراق تحت حاکمیت حاکمی ددمنش و عامل ظلم و بیداد بود، حقیقتا برای مردم و جوانان تبیین نشده است.

وی با تاکید بر اینکه باید نسل جوان این سوال را از خود بپرسد که چه اتفاقی افتاده است، افزود: انقلابی آغاز شده بود و غرب و شرق عالم فردی به نام «صدام» را پیدا کردند که در تلویزیون و در انظار عمومی قرارداد صلح را پاره کرد و آغازگر جنگ شد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: آن هجوم وحشیانه به شهرهای بی دفاع و بمباران های شیمیایی و رفتار بد با آزادگان و... را باید برای نسل جوان و فرزندانمان بیان کنیم که بدانند اگر امنیتی داریم حاصل مجاهدت های مردانی بزرگ از جنس شماست.

اسماعیلی با بیان اینکه آزادگان شهدای زنده گمنام ما هستنند، بیان داشت: در غرب میلیون ها دلار سرمایه گذاری می کنند تا رمان هایی تخیلی بنویسند و قهرمان هایی خیالی به دنیا ارائه کنند، درحالی که تک تک این عزیزان قهرمانان گم نامی هستند.

وی با اشاره به تفاوت های برخورد با اسرای ایرانی و عراقی گفت: در این طرف با اسرای آنها مدارا می شد و در آن طرف با اسرای ما بد رفتاری و تفتیش و توهین می شد و منافقین کوردل هم با آنها همکاری می کردند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: آزادگان اسارت را اسیر خودشان کردند و نگذاشتند علیرغم کارهای سنگین که آنها کردند تا این افراد کم  بیاورند و از اعتقادات خود دست بکشند، اما این مردان مرد ایستادند و دشمن را ذلیل خود کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها