مدیرکل فرهنگی بنیاد شهید کشور: 

آزادگان منشأ اثرات خوبی در کشور شدند

«اسکندر یارنسب» گفت: امروز آزادگان با تحصیل در مدارج عالی دانشگاهی در صنعت و سایر حوزه‌ها خدمات ارزنده‌ای را ارائه داده و منشأ اثرات خوبی در کشور شدند.
کد خبر: ۳۰۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ - 17August 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «اسکندر یارنسب» مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید کشور در مراسم گرامی‌داشت سالروز ورود آزادگان با بیان اینکه 26 مرداد یادآور ورود غرورآفرین فرزندان وطن به کشور پس از سال‌ها اسارت توسط رژیم بعثی عراق است، اظهار داشت: صبر و استقامت این عزیزان در بدترین و سخت‌ترین شرایط، مهم ترین درسی بود که آزادگان به خوبی به نمایش گذاشتند.

وی افزود: رزمندگان ما در شرایطی که عملاً امیدی به آزادی نبود در زندان‌های رژیم بعثی عراق به دنبال زندگی و آموختن بودند و بدون شک این رفتار، الگویی گره‌گشا برای زندگی در اوج سیاه‌نمایی‌های گسترده است.

مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید کشور گفت: ورود آزادگان به میهن اسلامی دستاوردهای اجتماعی زیادی داشت که می‌توانست زمینه سیاست‌گذاری برای غنی‌سازی فرهنگی و الگوسازی برای جوانان باشد، اما متأسفانه به نحو مطلوب به آن پرداخته نشد.

یارنسب با بیان اینکه امروز آزادگان منشأ اثرات خوبی در کشور شده‌اند، عنوان کرد: این عزیزان با تحصیل در مدارج عالی دانشگاهی، صنعت و سایر حوزه‌ها خدمات ارزنده‌ای را به کشور ارائه داده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار