در سالروز ورود آزادگان در نکا صورت گرفت؛

افتتاح پل و بلوار بزرگ «آزادگان»/ تجلیل از آزادگان سرافراز

در سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن، دو پروژه بزرگ عمرانی حوزه شهری ورودی بلوار و پل بزرگ آزادگان نکا (سی متری) افتتاح و به بهره برداری قرار رسید.
کد خبر: ۳۰۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ - 17August 2018
افتتاح پل و بلوار بزرگ «آزادگان»/ تجلیل از آزادگان سرافرازبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، در سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن، پیش از ظهر امروز با حضور «محمد اسلامی» استاندار مازندران، «علی‌محمد شاعری» نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار نکا، شهردار و مسئولین استانی و شهرستانی دو پروژه بزرگ عمرانی حوزه شهری ورودی بلوار و پل بزرگ آزادگان نکا (سی متری) افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

«سیدمهدی احمدی» شهردار نکا در سخنانی با اشاره به دو پروژه مهم در نکا، اظهار داشت: پروژه چهار راه نارنج باغ، سه راه پاسداران، بلوار آزادگان و همچنین پل بزرگ آزادگان (سی متری) با اعتبار بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۷۳۸ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی افزود: با افتتاح پل دوم نکا که روی رودخانه نکا قرار گرفت حدود 30 درصد از ترافیک داخل شهر کاسته می‌شود.
 
احمدی تعداد آزادگان نکا را 38 آزاده اعلام کرد و افزود: یکی از جمع این عزیزان به رحمت ایزدی پیوست و امروز در این مراسم 37 آزاده مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
شهردار نکا از آزادگان به عنوان قهرمانان و افتخارآفرینان هشت سال دفاع مقدس یاد کرد که طعم تلخ سال‌های اسارت را چشیده و سرافرازانه به میهن بازگشتند.
 
وی ادامه داد: پل و بلوار بزرگ آزادگان نکا به عنوان نماد آزادگان این شهر محسوب می‌شود، کمتر از سه ماه ساخته شد و امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
خاطرنشان می‌شود، مراسم افتتاح این دو پروژه با برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی همراه بود و در پایان این مراسم نیز از آزادگان سرافراز نکا تجلیل شد.
 
انتهای پیام/
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار