بیانیه اداره کل حفظ آثار مازندران به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن:

آزادگان به کتاب حماسه مردان مقاومت جان تازه بخشیدند

در بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران آمده است: آزادگان گل های باطراوت این سرزمین هستند که در 26 مردادماه دوباره بر خاک وطن روئیدند و به کتاب حماسه مردان مقاومت جان تازه بخشیدند.
کد خبر: ۳۰۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ - 17August 2018

آزادگان به کتاب حماسه مردان مقاومت جان تازه بخشیدندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به مناسبت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن بیانیه ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، نقطه عطفی در تاریخ هشت سال دفاع مقدس است.

این روز بزرگ و به یاد ماندنی یادآور زیباترین لحظه باشکوه آزادی سرقامتان نستوه و فرزندان غیور این سرزمین از اسارت زندان های رژیم بعثی عراق است که چون نگینی بر انگشتری این تاریخ ایران می درخشد.

سالروز ورود آزادگان به میهن عزیزمان یک روز پر حماسه است، حماسه ای به بلندای تاریخ هشت سال دفاع مقدس. 

قداست لحظات مبارک و میمون این روز همواره در یادها و اذهان مردم مومن و انقلابی ایرن اسلامی خواهد ماند. روزی که حماسه در رگ های این سرزمین دوباره جاری شد و خاک پربها با قدوم مبارک فرزندانش پربها شد.

روزی که خاک مقدس ایران بر صلابت پاهای مردان مقاومت و فرزندان دلاور بوسه زد و حماسه در حماسه عشق در برابر شجاعت شان ایستاد.  

26 مردادماه در تقویم تاریخ این سرزمین شکوهمندانه جای گرفت تا حماسه پیروزی مردان باصلابت در همیشه تاریخ تکرار شود.

آری! این روز خجسته و مبارک که به زیبایی به نام آزادگان  سرافراز نام گرفت، در یادها و خاطره ها ماندگار است و تا همیشه بر تارک تاریخ ایران خواهد درخشید.

آزادگان گل های باطراوت این سرزمین هستند که در 26 مردادماه دوباره بر خاک وطن روئیدند و به کتاب حماسه مردان مقاومت جان تازه بخشیدند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای آزاده و اسرای شهیدی که در بند زندان های رژیم بعثی عراق شهادت را در آغوش کشیدند، این روز را به تمامی آزادگان سرافراز ایران اسلامی بالاخص آزادگان استان همیشه سبز مازندران تبریک می گوید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار