حجت‌الاسلام علیرضا منتظری مطرح کرد؛

نقش موثر اردوهای جهادی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

یک فعال فرهنگی یکی از راهکارهای موثر در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را بحث اردوهای جهادی‌ که توسط دانشجویان و بسیجیان شکل می‌گیرد، دانست.
کد خبر: ۳۰۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ - 17August 2018

حجت‌الاسلام «علیرضا منتظری» در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در خصوص عملکرد مسئولان در راستای انتقال فرهنگ شهدا به نسل جوان، اظهار داشت: قضاوت این موضوع که عملکرد مسئولان از دوران انقلاب تاکنون در بحث انتقال فرهنگ ایثار و شهادت چگونه بوده با مردم است. اینکه آیا عملکرد برخی از مسئولان واقعا از باب انتقال فرهنگ این عزیزان بوده یا با هدف ارتقای موقعیت شغلی خودشان صورت گرفته است؟

وی در خصوص راهکار ترویج فرهنگ شهدا در جامعه‌ی امروز، افزود: یکی از راهکارهای موثر در این زمینه، بحث اردوهای جهادی است که توسط دانشجویان و بسیجیان شکل می‌گیرد و بر همین اساس این عزیزان ظرفیت‌های خود را در مناطق محروم مورد استفاده قرار می‌دهند و از این طریق نقش بسیار زیادی را در ترویج فرهنگ ایثار در جامعه ایفا می‌کنند.

این فعال فرهنگی در پایان گفت: لازم است تا مسئولان نیز از جهادگران الگوبرداری کنند و در زمان‌های خالی خود حرکت‌های جهادی را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار