مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

راهیابی آثار هنرمندان مازندرانی به بخش مسابقه دومین جشنواره ملی «فانوس»

مدیر هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: «حوالی ساعت صفر» کاری از«علیرضا سعیدی کیاسری» و «عروسی خون» اثر «سحر محسنی کیاسری» به بخش مسابقه دومین جشنواره ملی «فانوس» راه یافته‌اند.
کد خبر: ۳۰۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ - 18August 2018
راهیابی آثار هنرمندان مازندران به بخش مسابقه دومین جشنواره ملی «فانوس»«روح‌الله ایرانمهر» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس در ساری از راهیابی آثار هنرمندان این استان به بخش مسابقه دومین جشنواره ملی «فانوس» خبر داد و اظهار داشت: «حوالی ساعت صفر» کاری از«علیرضا سعیدی کیاسری» به بخش نمایشنامه و «عروسی خون» اثر «سحر محسنی کیاسری» به بخش تئاتر خیابانی راه یافته‌اند.

وی از تولید دو اثر موسیقی با موضوع «ایران» و «جانباز» توسط این اداره‌کل خبر داد و گفت: این دو اثر به دو زبان مازندرانی و فارسی سروده شده است که مراحل تنظیم آن در حال انجام است.

ایرانمهر از رونمایی این دو موسیقی فاخر قبل از هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: همچنین این اداره کل در برگزاری جشنواره فیلم «سکانس حماسه» و جشنواره «هنرهای تجسمی» سازمان بسیج هنرمندان استان مشارکت دارد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار