دادستان عمومی و انقلاب قم مطرح کرد؛

دستور ویژه در خصوص بررسی نحوه طرد جانباز «قاسم رضایی» از کشور

دادستان عمومی و انقلاب استان قم گفت: در خصوص بررسی نحوه طرد جانباز «قاسم رضایی» از کشور دستورات ویژه‌ای صادر شده است و موضوع جهت روشن شدن دقیق این اتفاق در دست بررسی و تحقیق است.
کد خبر: ۳۰۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹ - 20August 2018

دستور ویژه بررسی نحوه طرد جانباز «قاسم رضایی» از کشوربه گزارش دفاع پرس از قم، «قاسم رضایی» جانباز ۳۰ درصد سال‌های دفاع مقدس بود که ۲۵ درصد از جانبازی او مربوط به بیماری اعصاب و روان می‌شد؛ خبر گم شدن وی در یکی از مناطق تهران و سپس فوت وی در افغانستان، مدتی است منتشر شده است.

وی تیرماه سال گذشته به همراه خانواده عازم تهران و در پارک افسریه مفقود می‌شود. این فرد بعد از دوماه توسط نیروی انتظامی در قم دستگیر شده و به دلیل اینکه هیچ نوع برگه هویتی به همراه نداشته و هیچ نوع اظهاراتی در خصوص هویت خود نکرده است، توسط نیروی انتظامی به اردوگاه اتباع خارجه تحویل داده شده و بعد از مدتی به مرز میلک اعزام و از آنجا به ولایت نیمروز در افغانستان فرستاده می‌شود.

بر اساس گفته‌های فرزند جانباز رضایی، وی در ولایت نیمروز به دلیل گرسنگی و تشنگی فوت شده و در همان منطقه دفن می‌شود. در آنجا ۵۰ قبر است که مشخص نیست، کدام یک از این قبر‌ها متعلق به شهید قاسم رضایی است.

به گفته کاهه دادستان عمومی و انقلاب استان قم، در خصوص بررسی نحوه طرد جانباز قاسم رضایی از کشور دستورات ویژه‌ای صادر شده و موضوع جهت روشن شدن دقیق این اتفاق در دست بررسی و تحقیق است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار