تولیت حرم حضرت معصومه (س):

هفته دولت یادگار خدمت انقلابی شهیدان رجایی و باهنر است

آیت الله سید محمد سعیدی گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای تجلیل از تفکر انقلابی دولتمردان رشید اسلام شهیدان رجایی و باهنر و یادگار دوران خدمت انقلابی آنان است.
کد خبر: ۳۰۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ - 22August 2018

هفته دولت یادگار خدمت انقلابی شهیدان رجایی و باهنر استبه گزارش دفاع پرس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س) امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) تقوا را روح همه عبادت‌ها دانست و اظهار داشت: بهترین احسان و کار خیر در روز عید قربان توصیه کردن و تذکر دادن به همه مسلمانان است که در همه سرزمین‌های اسلامی به یاد هم باشند.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت افزود: شهیدان رجایی و باهنر هدفی جز جلب رضایت خداوند و اجرای احکام اسلامی نداشتند و این هفته یادگار دوران خدمت پرشور و انقلابی این بزرگان است.

سعیدی با تاکید بر این که همه دولتمردان، این دو شهید خدوم و سرفراز را اسوه زندگی و دوران مسئولیت خود بدانند، افزود: خون این شهیدان ضامن بقای انقلاب و رسواگر دست‌های کثیف و افکار پلید منافقان، جهان خوران، ستمکاران و شیطان هاست.

وی ادامه داد: خون شهید در کنار عنصر مکتب و مذهب حق و همراه با قدرت و ظرفیت عظیم روحانیت و ولایت فقیه و همچنین اراده پولادین مردم و انسجام و وحدت همه مسئولان ضامن پیروزی‌های فراوان و بقای انقلاب و زمینه ساز حکومت امام زمان (عج) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار