رامبد جوان:

بحث حمایت مالی سپاه از خندوانه شوخی است!

رامبد جوان و سیدعلی احمدی کارگردان و تهیه‌کننده برنامه «خندوانه» در نشستی خبری به سوالات درباره این برنامه پاسخ دادند.
کد خبر: ۳۰۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ - 26August 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، رامبد جوان در واکنش به این پرسش که «آیا سپاه از خندوانه حمایت مالی کرده است؟»، اظهار داشت: مگر خندوانه بودجه ندارد پس چرا سپاه باید بیاید بودجه بدهد. اینقدر برخی از مسایل مسخره است که نیازی نیست به آنها پاسخ گفت.

وی افزود: ما برنامه‌سازیم. مکانیزم هزینه کردن و درآمدزایی در حرفه ما کاملا معین است. من اگر بتوانم پولی دربیاورم با همان دوباره فیلم می‌سازم. من با همکاری شرکایم امسال توانستم با سه گروه، سه فیلم بسازم. به نظرم شایعه پول دادن سپاه اینقدر شوخی است که نیاز به جواب ندارد چراکه در صورت پرداخت چنین مبلغی احتمالا ما هم می‌بایست تعهدی به سپاه می‌داشتیم، این درحالی است که ما خودمان اسپانسر داریم.

وی همچنین درباره ابهام حمایت مالی شهرداری از این برنامه هم گفت: اگر شهرداری به خندوانه این همه پول می‌دهد، چرا ما هیچ کاری در برنامه برایشان انجام نمی‌دهیم. مثل سازمان اوج که به صورت مشخص از برخی پروژه‌ها حمایت می‌کند. بخشی از سواد رسانه‌ای این است که تشخیص دهیم چه بخشی از یک خبر درست و چه بخشی نادرست است.

جوان تصریح کرد: ما از روز اول تا الان با یک هدف جلو آمده‌ایم و پای آن هم ایستاده‌ایم‌. افراد تازه‌ای به این حوزه اضافه شده‌اند اما مگر چند نفر داریم که در این سطح برنامه‌سازی کنند. قطعا برای ما راحت‌تر بود که سریال شبکه نمایش خانگی بسازیم و پول راحت‌تری هم درمی‌آوردیم. زمان هم کمتر می‌گذاشتیم چراکه با این انرژی و این تیم به‌راحتی می‌شود فیلم سینمایی ساخت. الان تصوری در جامعه بوجود آمده که انگار همه در حال پول خوردن هستند!

وی ادامه داد: اگر مروری کنیم، برنامه‌ای توانسته در پنج فصل کمپین‌های بسیاری به راه‌بیاندازد، می‌توان به این برنامه حسودی کرد. مثلا فکر کنید یک برنامه‌ساز نمی‌تواند اسپانسر داشته باشد و ناگزیر از تلویزیون که شرایط سختی هم دارد بودجه می گیرد. بعد که برنامه را می‌سازد و دیده نمی‌شود، او را بازخواست می‌کنند. چنین فردی ممکن است برایش این سوال پیش بیاید که «خندوانه» که هزینه‌ای برای تلویزیون ندارد، لابد روی پول می‌خوابد و عواملش هم پول خوبی می‌خورند!

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار