سردار «کارگر»:

مراکز فرهنگی دفاع مقدس می‌توانند به قطب گردشگری تبدیل شوند

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مراکز فرهنگی در استان‌ها و مخصوصا چهارمحال و بختیاری با توجه به شرایط اقلیمی خود، می‌توانند به قطب گردشگری تبدیل شوند.
کد خبر: ۳۰۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷ - 26August 2018

مراکز فرهنگی دفاع مقدس می‌توانند به قطب گردشگری تبدیل شوندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شهرکرد، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر»، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز (یکشنبه) در بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش مراکز فرهنگی دفاع مقدس در انتقال ارزش‌ها به نسل جوان، اظهار داشت: این مراکز می‌توانند به قطب گردشگری مخصوصا برای گردشگران خارجی تبدیل شوند.

وی افزود: اینکه امروزه این پروژه‌ها به دست مهندسین بومی ساخته می‌شود از ثمرات انقلاب و دفاع مقدس است.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه بر مسئله دوری از قضاوت کردن مردم و اجتناب از انحصاری کردن دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: موزه‌های دفاع مقدس در سراسر کشور باید پذیرای همه اقشار مردم، از همه طبقات با هر طرز تفکری باشند تا با بازدید از این فضاها از الهامات دفاع مقدس بهره‌مند شوند.

سردار کارگر تصریح کرد: دفاع مقدس متعلق به تمامی مردم و همه سلایق سیاسی است، زیرا در آن دوران تمامی مردم از حیثیت این مملکت و نظام دفاع کردند و پیروز واقعی این دفاع هم مردم به رهبری امام راحل بودند.

وی در پایان با اشاره به افتتاح مرکز فرهنگی چهارمحال و بختیاری در دهه فجر یادآور شد: در سال جاری 6 مرکز فرهنگی دفاع مقدس در سطح کشور افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار