مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران تاکید کرد؛

ضرورت بازخوانی آثار و برکات نظام اسلامی برای مردم

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با عنوان اینکه نیازمند توجه جدی مسئولان به وضع معیشت مردم هستیم، گفت: باید مدیریت جهادی و انقلابی در همه خدمتگزاران تقویت شود.
کد خبر: ۳۰۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲ - 27August 2018

ضرورت بازخوانی آثار و برکات نظام اسلامی برای مردم / ضرورت تقویت مدیریت جهادی در همه خدمتگزارانبه گزارش دفاع پرس از ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بعدازظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با تبریک میلاد امام هادی (ع) و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، به تبیین شاخصه های دولت اسلامی در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر مصداق واقعی دولت اسلامی بودند و باید راه این شهیدان و شاخصه های رفتاری و عملکردی این شهیدان الگویی برای دولتمردان امروز جامعه اسلامی باشد.

وی با اشاره به نامگذاری هفته دولت در سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، افزود: هفته دولت فرصتی برای بررسی عملکرد و ارزیابی دولتمردان نسبت به فعالیت ها و برنامه های خود و تقویت شاخصه های مثبت و رفع معضلات و مشکلات است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان در ادامه با اشاره به شکل گیری انقلاب اسلامی و برنامه ریزی جمهوری اسلامی در سال های بعد از پیروزی انقلاب، تصریح کرد: خدمات جمهوری اسلامی در چهل سال عمر با عزت این انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه ما در بخش های مختلف رفاهی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، بین المللی و دستاوردهای علمی، پژوهشی و نظامی حائز رتبه های نخست و ممتاز در منطقه و حتی جهان هستیم، بر ضرورت تبیین این اقدامات در جامعه تاکید کرد و گفت: باید آثار و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم ایران بازخوانی کنیم.

شکریان با تاکید بر وحدت و همدلی بین مسئولان نظام و مردم، خاطر نشان کرد: مشکلات اقتصادی جامعه با وحدت و همدلی بین همه مسئولان و آحاد جامعه قطعا رفع خواهد شد.

این مسئول با عنوان اینکه نیازمند توجه جدی مسئولان به وضعیت معیشت مردم  هستیم، اظهار کرد: باید مدیریت جهادی و انقلابی در همه خدمتگزاران تقویت شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص عملکرد مسئولان در مدت کوتاه خدمت، تاکید کرد: مردم نسبت به عملکردها کاملا واقف هستند و مهم ترین دغدغه مسئولان باید رفع مشکلات کشور باشد و رفع این مشکلات می تواند بهترین معیار عملکرد هر دولتی باشد.

شکریان نقد منصفانه و دلسوزانه  را موجب تعالی، رشد و پیشرفت کشور دانست و بیان داشت: مسئولان باید در قبال نقد منصفانه انعطاف لازم را داشته باشند.

وی افزود: بسیاری از این نقدها در جهت رفع مشکلات و معضلات کشور بیان شده و زمینه تخریب نداشته و در جهت بیان مشکلات و چاره جویی برای رفع آن بیان می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار