مجتهدزاده به دفاع پرس خبر داد؛

رونمایی از سردیس «مرضیه حدیدچی» در هفته دفاع مقدس

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: سردیس مرضیه حدیدچی در هفته دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ - 03September 2018

رونمایی از سردیس مرضیه حدیدچی در هفته دفاع مقدس/// منتشر نشودمریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، از رونمایی سردیس مرضیه حدیدچی (دباغ) خبر داد و اظهار داشت: این سردیس هفته دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

وی در خصوص دیگر برنامه این سازمان در هفته دفاع مقدس گفت: مراسم نثار گل به مرقد امام راحل (ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری با حضور خانواده معزز شهدا و ایثارگران برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با اشاره به کارگاه تخصصی شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی عنوان کرد: این طرح به منظور آگاه‌سازی دانشجویان دختران و پسران جوان در راستای برقراری ارتباطات اجتماعی با همکاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

مجتهدزاده در خصوص برنامه‌های اجرا شده از سوی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس تصریح کرد: طرح «سلاله‌ها» با هدف سواد رسانه‌ مختص نوجوانان، طرح «امینه» با هدف مشاوره به همسران شهدای مدافع حرم و طرح «دینزار» با هدف دشمن شناسی با مشارکت فرهنگسراها برگزار شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها