اعلام برنامه های سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در قم

جلسه اعلام برنامه های سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در قم با حضور روسای کانون های بازنشستگان نیروهای مسلح استان و تعدادی از پیشکسوتان در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ - 01September 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، جلسه اعلام برنامه های سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در قم با حضور «احمد حسینی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، مسئولان کانون های پیشکسوتان سپاه، ارتش، ناجا و جهاد و ودجا و تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان برگزار شد.

در این جلسه اعزام روایتگرانی از رزمندگان، آزادگان و جانبازان جهت روایتگری به مراکز آموزشی و ...، دیدار با خانواده های معظم شهدا، ارتباط با حدود 22 تشکل مردم نهاد مرتبط با دفاع مقدس، دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری مسابقه کتابخوانی پیشکسوتان و خانواده های آنان و ارتباط با پیشکسوتان نخبه هنری، ورزشی، کارآفرین و ... مورد تاکید قرار گرفت.

اعلام برنامه های سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در قم

 

همچنین زمینه سازی برگزاری همایش بزرگ پیشکسوتان دفاع مقدس در استان و معرفی افراد تاثیرگذار جهت برنامه تلویزیونی «راه من» از دیگر موضوعاتی بود که پیرامون آنها بحث و بررسی شد.

بیش از 10 برنامه گفتگو محور «راه من» با حضور افراد تاثیرگذار در دوران انقلاب و دفاع مقدس به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب تولید و از سیمای نور پخش شده است.

همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در سال 94 با حضور اعضای ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ و در سال های 96 و 97 با برگزاری مراسم متنوعی در ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار