مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر:

بحث اصلی غدیر نظام سازی و شیوه اداره جامعه است

مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر گفت: بحث اصلی غدیر نظام سازی و شیوه اداره جامعه است.
کد خبر: ۳۰۶۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱ - 01September 2018

بحث اصلی غدیر نظام سازی و شیوه اداره جامعه استبه گزارش دفاع پرس از تهران، «حسین ظریف منش» مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر پیش از ظهر شنبه با حضور در سومین همایش غدیر بزرگداشت علامه سید شرف الدین عاملی طی سخنانی اظهار داشت: هدف از تشکیل این همایش نگاه بنیاد به تاسی از کلام بزرگان دینی به غدیر و مبحث امامت و ولایت است.

وی گفت: غدیر یک نقطه عطف در سرنوشت اسلام است و در این ایام به عناوین مختلف شادی خود را از ولایت امیرالمومنین نشان دهیم.

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر گفت: غدیر حقیقتی است که اگر به آن عمل می شد سرنوشت جهان و بشریت طور دیگری رقم می خورد، اما امروز هم می تواند دست مایه راهبرد و هدف اصلی ما به هر زاویه ای که نگاه می کنیم باشد.

ظریف منش افزود: نه تنها معرفی علی به عنوان انسان کامل و نماد خوبی ها بلکه مفهوم ولایت، امامت و حقیقت غدیر یک سرمایه بی بدیلی است که قدرت نرم شیعه را برای مواجهه با همه دشمنی ها و خباثت ها آسان می کند.

وی افزود: اگر دیدگاهمان در مورد غدیر همان دیدگاه امام راحل و مقام معظم رهبری و علما باشد که غدیر بحث عدل، سیاست و حکومت است، و بحث نظم سازی و اداره جامعه است نیاز جامعه امروز برطرف می شود.

ظریف منش گفت: غدیر پیامی است که در دنیا خواهان دارد و تشنگان ناگزیر از تن دادن به ظلم و ستم غربی ها و زندگی توام با رفاه را طالب هستند می توانند مخاطب ما باشند و از این سرمایه بهره ببرند.

وی گفت: ما باید عید غدیر و مباهله را جشن بگیریم و برای اثبات غدیر کم تر باید کار انجام دهیم چرا که کارهای بزرگ را علامه ... انجام داده اند اما امروز باید این پیام را برسانیم و به مردم بگوییم یک نسخه شفا بخش برای همه دنیا وجود دارد و آن پیام غدیر است.

مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر گفت: اعتقاد بر این است که در کنار کارهای بزرگداشت و تکریم کارهای علمی نیز صورت بگیرد و گسترش تلاش های پژوهشی را بیشتر کنیم و به تبیبن پیام غدیر بپردازیم و به مخاطب بگوییم و افراد داخل کشور را توجیه و پیام ها را برای خارج از کشور صادر کنیم.

وی افزود: یک اتفاق بزرگ به نام جمهوری اسلامی و به عنوان تحقق پیام غدیر رخ داده است و علمای شیعه برای اولین بار توانسته اند با یک موج فراگیر و طوفانی اسلام و عظمت شیعه را کنار پیامبران و امامان به مردم دنیا معرفی کند.

ظریف منش گفت: هم اکنون شاهد رخ داد وقایع بزرگی در آفریقا و اروپا و آسیا هستیم که در حال شناخت علی و عظمت آن هستند و از طرف دیگر هیچ زمانی این هجم هجمه به شیعه وجود نداشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار