فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خبر داد؛

آمادگی گردان‌های بسیج سمنان برای برگزاری رزمایش «سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲»

سردار «حسن حسن‌زاده» با بیان این‌که رزمایش «سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲» یک رزمایش سراسری است و در طول ۲۰ روز، ۳۱ استان این رزمایش را برگزار می‌کنند، گفت: این رزمایش در همه استان‌ها و شهرستان‌های کشور انجام می‌شود و در یازدهم شهریورماه نیز این رزمایش به‌طور سراسری در استان سمنان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹ - 02September 2018

حضور سازمان‌یافته بسیج مهم‌ترین عامل بازدارنده دشمنان علیه کشور و ملت ایرانبه گزارش دفاع پرس از سمنان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: رزمایش بزرگ «سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲» با هدف اعلام آمادگی بسیجیان و پاسداران برای دفاع از انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این‌که این رزمایش پاسخی محکم برای یاوه‌گویی‌های «ترامپ» در میدان عمل خواهد بود، عنوان کرد: به فضل الهی همواره حضور سازمان‌یافته بسیج مهم‌ترین عامل بازدارنده دشمنان علیه کشور و ملت ما بوده است.

سردار حسن‌زاده با بیان این‌که امروز هم شاهد یاوه‌گویی‌هایی از طرف آمریکا و کشور‌های قاتل هم‌پیمان این کشور استکباری هستیم و این مستکبران دوگانه جنگ یا مذاکره را مطرح کردند، تأکید کرد: البته پاسخ قطعی این‌ها را مقام معظم رهبری با جمله معروف «جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد» دادند.

وی اضافه کرد: بنا به استدلالی که مقام معظم رهبری برای این جمله داشتند، ما آغاز کننده جنگ نبوده‌ایم و نخواهیم بود و دشمن نیز هرگز جسارت جنگ و آغاز نبرد با جمهوری اسلامی ایران را به خود نمی‌دهد؛ چراکه آمادگی‌های همیشگی و قدرت نظامی و آمادگی برجسته همه نیرو‌های مسلح به‌ویژه بسیجیان عاملی بازدارنده بوده است و جسارت هرگونه حرکت نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران را از آنان می‌گیرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان این‌که رزمایش «سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲» یک رزمایش سراسری است و در طول ۲۰ روز، ۳۱ استان کشور این رزمایش را برگزار می‌کنند، تصریح کرد: این رزمایش در همه استان‌ها و شهرستان‌های کشور انجام می‌شود و در یازدهم شهریورماه نیز این رزمایش به‌طور سراسری در استان سمنان برگزار خواهد شد.

سردار حسن‌زاده با اشاره به این‌که در همه شهرستان‌ها فراخوانی نیرو‌های بسیج برای برگزاری این رزمایش صورت می‌گیرد و گردان‌ها فراخوانی شده و سازماندهی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: گردان‌های بسیج در سراسر استان سمنان در این رزمایش آمادگی‌های خود را تمرین و کلاس‌هایی را برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که بسیجیان حاضر در این رزمایش در کنار این برنامه‌ها یک همایش اقتدار را هم در شهر‌ها دارند و هم یک تجمع اقتدار که شاهد آن خواهیم بود، تصریح کرد: این یک یادآوری است برای آمریکایی‌ها به ویژه «ترامپ» که تازه رئیس جمهور شده است و مثل اینکه خیلی تجربیاتی که رؤسای جمهور قبلی آمریکا داشتند به او منتقل نشده است، که ایران اسلامی با بسیجیانی که دارد در قالب گردان‌های سازمان‌یافته، اگر لازم باشد، آن‌چنان ضرب شستی را نشان داده و آن‌چنان درسی را به وی می‌دهند که دیگر این یاوه‌گویی‌ها را تکرار نکند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان این‌که رئیس جمهور آمریکا نمی‌تواند ایران اسلامی را با وجود این نیرو‌های بسیجی سرافراز، سلحشور و غیور و جان بر کف با جا‌های دیگر مقایسه کند، تأکید کرد: البته خودشان هم این موضوع را می‌دانند و این رزمایش می‌خواهد این اقتدار و آمادگی نیرو‌های شجاع بسیجی ایران اسلامی برای دفاع از کشور را به آمریکایی‌ها یادآوری کند.

سردار حسن‌زاده با بیان این‌که برگزاری رزمایش «سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲» یک پیام مهم نیز برای ملت بزرگ ایران دارد، تصریح کرد: این رزمایش به ملت ایران هم می‌خواهد این پیام را بدهد که سازندگی و محرومیت‌زدایی و موضوعاتی که ما همواره قول داده‌ایم همچنان ادامه دارد؛ چراکه ما به مردم قول داده‌ایم و در کنار آن‌ها هستیم و به دولت برای رفع مشکلات کمک خواهیم کرد، اما در کنار آن در عرصه جهاد و آمادگی و ایستادگی برای مقابله با دشمن نیز اندکی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار