در راستای خدمت‌رسانی به مردم برگزار می‌شود؛

اجرای رزمایش «سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲» در شهرستان «ابرکوه»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج «ابرکوه»، از برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲، در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ شهریورماه در «ابرکوه» و بخش «بهمن» خبر داد.
کد خبر: ۳۰۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ - 05September 2018

اجرای رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله 2 در شهرستان ابرکوهبه گزارش دفاع پرس از یزد، «علی فاتحی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج «ابرکوه»، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ با هدف خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد روحیه امید در آن‌ها و حمایت همه‌جانبه مردم از نظام، در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ شهریورماه در «ابرکوه» و بخش «بهمن» برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رزمایش در سه بخش خدمت‌رسانی، نمایش اقتدار نیرو‌ها و امنیت پایدار در قالب ۵۰ نفر در پنج گروه جهادی حداقلی که ممکن است به ۱۰ گروه ارتقاء یابد، عملی خواهد شد.

فاتحی عنوان کرد: اولین مرحله رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ با عنوان مردم یاری و خدمت به آن‌ها در سطح شهرستان، دومین مرحله با عنوان ستون‌کشی (از امامزاده احمد (ع) تا میدان امام حسین (ع)) و تجمع، برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ایجاد امنیت پایدار از طریق گشت‌های بسیج محله محور از پنج‌شنبه‌ شب تا صبح جمعه در مرحله سوم اجرا می‌شود و همه مراحل رزمایش با همت ۲ گردان بیت‌المقدس حوزه سیدالشهدا (ع) بخش مرکزی و حوزه امام خمینی (ره) بخش «بهمن»، پشتوانه گروه‌های جهادی و گردان‌های اولویت دوم به نمایش گذاشته خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، با اشاره به این‌که رزمایش حضرت محمد رسول‌الله ۲ در سه مرحله تا پایان سال اجرا می‌شود، افزود: پاسداری غیرمحافظه‌کارانه سپاه و بسیج از انقلاب و نظام، با توجه به شرایط منطقه و کمک به پیشرفت گفتمان انقلاب در قالب اجرای عدالت، استقلال، کرامت انسان، حفظ ارزش‌ها، ایستادگی در مقابل نفوذ دشمنان، دفاع از مظلومین و استکبارستیزی، از وظایف ذاتی سپاه است.

وی با تأکید بر ایجاد تهدیدات پیچیده و محور ناامن اطراف جمهوری اسلامی توسط استکبار جهانی، گفت: وضعیت منطقه چنان است که آمریکا به‌عنوان مادر تحریم‌ها و با هدف جلوگیری از نفوذ راهبردی جمهوری اسلامی، قصد دارد عرصه را بر نظام و مردمش تنگ کند.

این مقام نظامی اذعان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به لحاظ امنیت، اقتدار نظامی، گفتمان سازنده انقلابی، نقش اساسی در منطقه دارد و حرف اول را می‌زند؛ لذا این جایگاه و ابهت به مذاق استکبار جهانی خوش نخواهد آمد و زمینه دشمنی آن‌ها را فراهم کرده است.

فاتحی تأکید کرد: به همین دلیل شیطان بزرگ از طریق ائتلاف با گروهک‌های تکفیری، حکومت‌های سعودی، اشغال‌گر قدس و دیگر سلطنت‌طلب‌ها دست‌به‌یکی کرده‌اند تا تهدیدات نرم، سخت و نیمه سخت جهت به سرانجام رساندن پروژه تغییر از درون را در جمهوری اسلامی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: تهدید از طریق مسائل اقتصادی، معیشتی و اجتماعی که نمونه‌های آن را در ابتدای سال ۹۷ مشاهده کردیم و در ادامه هم متصور است، بخشی از دسیسه‌های دشمن است.

فرمانده سپاه «ابرکوه» در پایان گفت: بسیج به‌عنوان بدنه فعال ملت و پشتوانه عظیم انقلاب در رزمایش خدمت‌رسانی محمد رسول‌الله (ص) ۲، در سه مرحله کارآمدی و در صحنه بودن خود و مردم را به نمایش خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار