انگشتری که برای جبهه‌ سه وانت شد

در بحبوحه‌ جنگ، آیت‌الله مدرسی برای کمک به رزمندگان اسلام در جبهه‌ها قصد می‌کند تا انگشتر عقیق خود را بفروشد و مردم که از این نیت خیر آگاه می‌شوند انگشتری ایشان را به قیمت بالایی خریداری می‌کنند و در نهایت این انگشتر هزینه خرید سه وانت را فراهم می‌آورد.
کد خبر: ۳۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۶ - 10October 2014

انگشتری که برای جبهه‌ سه وانت شد

به گزارش دفاع پرس، آیت الله موحدی کرمانی ، در سخنرانی خویش ، در سالگرد درگذشت مرحوم حضرت آیتالله سید جواد مدرسی در شهر یزد ، خاطرهای را که از یکی از آقازاده های ایشان ، شنیده بودند ذکر نمودند.

 
خاطره این بوده است که  در یکی از ایام جنگ ، اعلام می شود که جبهه به خودروی وانت نیاز دارد ، مرحوم آیتالله مدرسی نیز به جهت علاقه شدیدی که در کمک به رزمندگان اسلام داشتهاند ، عزم میکنند که بخشی از نیاز اعلامی را تامین کنند.
 
اعلام می شود که ایشان قصد دارند برای جبهه وانت تهیه کنند ، اما آنچه که برای هزینه کردن دارند یک انگشتر است که قصد فروش آن را دارند. موضوع اعلام می شود و متعاقبا شخص یا اشخاصی به قصد رضای الهی ، این کالای معنوی را به قیمتی بالا خریداری مینماید . ایشان نیز با مبلغ پرداختی ، سه دستگاه وانت خریداری و به جبهه ارسال میدارند .
 
این موضوع که در سخنرانی آیت الله موحدی کرمانی آمده است ظاهراً برای بعضی از شنوندگان ابهام ایجاد کرده که این چه انگشتری بوده است که قیمتش به حدی بوده بوده که با آن سه دستگاه وانت خریداری شده است.
 
در رفع این ابهام ، لازم دیده شد این توضیح ارائه گردد که انگشتر مزبور ، انگشتری عادی بوده ، انگشتری شبیه انگشترهای عقیقی که خیلیها در دست دارند ، ولیکن زمانی که ایشان اعلام کردهاند که میخواهیم وانت تهیه بکنیم و من میخواهم این انگشتر را در این راه هزینه کنم ، مردم بهدلیل علاق ای که به ایشان و کمک به جبههها داشتهاند ، این انگشر را به قیمتی گزاف خریداری کردهاند.
 
شایان ذکر است که این موضوع معروف بوده و هست که مرحوم آیتالله مدرسی ، اعلیالله مقامه ، علاقه شدیدی به حضور در جبههها و دیدار با رزمندگان اسلام و نیز کمک به جبههها داشتهاند.
 
منبع:فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار