مدیر گروه‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی خبر داد؛

اعزام ۷ گروه جهادی پزشکی و عمرانی به مناطق حومه شهر قزوین

«محمدرضا خلج» از اعزام هفت گروه جهادی عمرانی و پزشکی به حومه شهر قزوین در قالب رزمایش خدمت «سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲» خبر داد.
کد خبر: ۳۰۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ - 06September 2018

اعزام 7 گروه جهادی پزشکی و عمرانی به مناطق حومه شهربه گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی قزوین، «محمدرضا خلج» مدیر طرح هجرت و گروه‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی، از اعزام هفت گروه جهادی عمرانی و پزشکی به حومه شهر قزوین در قالب رزمایش خدمت «سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲» خبر داد.

وی با بیان این‌که بیش از ۷۵ نفر در این مرحله در قالب این هفت گروه اعزام می‌شوند، افزود: سه گروه جهادی عمرانی، یک گروه جهادی کارمندی و سه گروه پزشکی، گروه‌های اعزامی این اردوی جهادی ۱۰ روزه را تشکیل می‌دهند.

خلج با بیان این‌که گروه‌های عمرانی با اعزام به مناطق حومه شهر «تاکستان»، به مردم خدمات ارائه خواهند داد، اضافه کرد: سه گروه پزشکی نیز با حضور در حومه شهر قزوین، به مردم در این مناطق خدمات پزشکی و درمانی ارائه می‌دهند.

وی عنوان کرد: گروه جهادی کارمندی نیز با حضور در «الموت» خدمات عمرانی، آموزشی و فرهنگی را به مردم این مناطق ارائه می‌دهند.

خاطرنشان می‌شود، پیش از این نیز ۲۲ گروه جهادی شامل گروه‌های جهادی دانشجویی و محلات، به مناطق مختلف استان قزوین اعزام شده بودند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار