استاندار گیلان:

مردم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مسئولین جلو‌تر‌ هستند

«مصطفی سالاری» گفت: تمام تلاش ما بر مردمی برگزار شدن برنامه‌های فرهنگی از جمله یادواره‌های شهدا در استان است و در اکثر مواقع، مردم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مسئولین جلو‌تر‌ هستند.
کد خبر: ۳۰۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ - 06September 2018

مردم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مسئولین جلو‌تر‌ هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از رشت، «مصطفی سالاری» استاندار گیلان، امروز (پنج‌شنبه) در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، دفاع مقدس را متعلق به همه مردم دانست و اظهار داشت: حوزه شهادت و دفاع مقدس از جمله بخش‌هایی است که بدون ملاحظات سیاسی توسط ملت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به حضور همه‌جانبه آحاد ملت در دوران دفاع مقدس، افزود: امروزه علاوه بر نسل گذشته، نسل فعلی نیز به‌دنبال ترویج ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه است.

رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان گفت: اگر ارزش‌های دفاع مقدس درست منتقل شوند، اثرگذاری آن ملموس خواهد بود و همه اثرات آن را خواهند دید.

استاندار گیلان با بیان این‌که صاحب تمام امر مردم‌ هستند و مردمی بودن در برگزاری یادواره‌های شهدا مشهود است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر مردمی برگزار شدن برنامه‌های فرهنگی از جمله یادواره‌های شهدا در استان است و در اکثر مواقع، مردم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مسئولین جلو‌تر‌ هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار