اشکیان:

جوانان انقلابی در فضای مجازی به مقابله با تهاجم فرهنگی بپردازند

شهناز اشکیان ضمن توصیه به ارتقای سواد رسانه‌ای، گفت: جوانان انقلابی با توجه به تهاجمات فرهنگی به طور گسترده وارد فضای مجازی شوند و به خنثی کردن نقشه‌های دشمنان بپردازند.
کد خبر: ۳۰۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ - 08September 2018

جوانان انقلابی به طور گسترده در فضای مجازی وارد شوندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، طرح «سپهر» به همت سازمان تبلیغات اسلامی در قالب اردوی دانشجویی با حضور «شهناز اشکیان» مدیر امور هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و امور استانی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و جمعی از دانشجویان دختر از استان‌های مختلف برگزار شد.

اشکیان از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در این نشست با اشاره به ایثارگری‌ها و فداکاری‌های بانوان در دوران دفاع مقدس به بیان سیره عملی زندگی شهدا و ایثارگران پرداخت و ضمن اشاره به توطئه‌های امروزی دشمنان به ویژه در حوزه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بر ضرورت مقابله با آنها تاکید کرد.

وی ضمن توصیه به ارتقای سواد رسانه‌ای، گفت: جوانان انقلابی با توجه به تهاجمات فرهنگی به طور گسترده وارد فضای مجازی شوند و به خنثی کردن نقشه‌های دشمنان بپردازند.

مدیر امور هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و امور استانی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس اظهار داشت: ارزش‌‌های شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ساده زیستی، دوری از تجمل‌گرایی و عدم وابستگی به زندگی دنیوی و ازدواج‌های آسان تحقق یافت.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار