آزادی‌خواه در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

شکاف میان نسل جوان و ارزش‎های دفاع مقدس، عمده هدف بزرگ دشمنان

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان به واسطه تهاجم فرهنگی اعتقاد و باور مذهبی ملت ما را هدف گرفته است،‌ گفت: فاصله انداختن میان نسل جوان و نسل دفاع مقدس یکی از اهداف بزرگ دشمنان است.
کد خبر: ۳۰۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۰ - 26September 2018

شکاف میان نسل جوان و ارزش‎های دفاع مقدس عمده هدف بزرگ دشمنانحجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با بیان اینکه انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان ضرورت دارد، اظهار داشت: با وجود اینکه نسل جوان امروز دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌، اما ارادت ویژه‌ای نسبت به رزمندگان و ایثارگران دارد.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه کشورمان افزود: در برهه‌ای از زمان قرار گرفته‌ایم که غربی‌ها و در راس تمام آنها آمریکایی‌ها با تمام توان به جنگ نرم با ملت ما به‌ویژه نسل جوان آمده‌اند.

آزادی‌خواه در ادامه با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به باور و اعتقادات مذهبی نسل جوان ما بیش از 2 هزار شبکه ماهواره‌ای ضد ارزشی را ایجاد کرده‌اند، افزود: یکی از برنامه‌های مهمی که در دستور کار غربی‌ها قرار دارد ایجاد شکاف میان نسل جوان با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس است. دشمنان به گونه ای در جنگ نرم روی نسل جوان کار می‌کنند تا دوران دفاع مقدس را در ذهنشان به عنوان دوره‌ای بیهوده معرفی کنند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما هیچ‌گاه جنگ‌طلب نبوده، نیستیم و نخواهیم بود، گفت: آمریکایی‌ها درصدد هستند که ایران را جنگ‌طلب و خشونت‌طلب به جامعه بین‌المللی معرفی کنند، درصورتیکه تنها هدف ما در جنگ تحمیلی دفاع از کشور بود.

نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه دادن راه شهدا را از وظایف بزرگ مسوولان کشور خواند و خاطرنشان کرد: برخی از مسوولان که از یادگاران دفاع مقدس و شاهد شهادت همسنگران خود نیز بوده‌اند، امروز تمام توجه خود را به بهتر شدن اوضاع مالی و زندگی‌شان معطوف کرده‌اند، که این‌گونه رفتارها عامل مهمی در بی‌رغبتی برخی جوانان برای گام برداشتن در مسیر جهاد است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها