مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کردستان خبر داد؛

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی هنری در ایام هفته دفاع مقدس

«مراد حسنی» با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی هنری در ایام هفته دفاع مقدس در استان کردستان، گفت: برای پاسداشت خون شهدا و امنیت موجود و نشان دادن آن به جهانیان، باید بیش از پیش تلاش کرد.
کد خبر: ۳۰۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ - 12September 2018

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی هنری در ایام هفته دفاع مقدسبه گزارش دفاع پرس از کردستان، سردار «مراد حسنی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان، صبح امروز  (چهارشنبه) در جلسه هماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس که در صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد، با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی هنری در ایام هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: برای پاسداشت خون شهدا و امنیت موجود و نشان دادن آن به جهانیان، باید بیش از پیش تلاش کرد.

وی افزود: برنامه‌های این ایام از ۳۱ شهریور‌ماه با رژه نیرو‌های مسلح شروع می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

سردار حسنی گفت: اجرای برنامه زنده از شبکه استانی با حضور نیرو‌های مسلح در خصوص بازگو کردن ارزش‌های دفاع مقدس، از برنامه‌هایی است که هر شب در هفته دفاع مقدس پخش خواهد شد.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران، افزود: با رهنمود‌های رهبری و همبستگی ملت، می‌توان بر مشکلات فائق آمد.

خاطرنشان می‌شود، تولید ۱۲ مستند رادیویی دفاع مقدس، تهیه نمایش‌های رادیویی زندگی‌نامه ۴۰ سردار محلی با عنوان «دلدادگان راه عشق» و پخش روزانه ۳۰ دقیقه ویژه برنامه‌های دفاع مقدس به صورت زنده، از دیگر برنامه‌های ایام هفته دفاع مقدس است که از رادیو مرکز کردستان پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها