بدرقه شهدا تا بهشت- ۶/

سردار شیخی: خون شهدا مانع انحراف انقلاب اسلامی می‌شود/ حضور نسل جوان در مراسم تشییع شهدا مایه مباهات است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: دنیا باید بداند که با وجود فشار‌ها و مصائبی را برای مردم ایران فراهم کرده‌اند، عطر خون شهدا نمی‌گذارد که انقلاب اسلامی ذره‌ای از راه خود منحرف شود.
کد خبر: ۳۰۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ - 13September 2018

عطر خون شهدا نمی‌گذارد که انقلاب ذره‌ای منحرف بشودسردار «علی‌اصغر محسن شیخی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران در حاشیه مراسم تشییع 135 شهید دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس اظهار داشت: در ایام سوگواری قیام اباعبدالله حسین (ع) قرار داریم؛ لذا دنیا باید بداند که با وجود همه فشار‌ها و مصائبی که برای مردم ایران فراهم کرده‌اند، عطر خون شهدا نمی‌گذارد که انقلاب اسلامی ذره‌ای از راه خود منحرف شود؛ اگرچه دشمنان تمام تلاش‌شان را در این راه صرف می‌کنند، اما ما باید بایستیم؛ شعار و آرمان‌های شهدا را دنبال کنیم و این امر میسر نخواهد شد، مگر آحاد مردم در صحنه حضور داشته باشند. در حقیقت حضور شهدا پیام‌آور این نکته است که شهدا زنده هستند و در راهی که شهدا آغازگر آن بودند، ثابت قدم بمانیم و ذره‌ای از این راه کوتاه نیاییم.

وی افزود: یک تصمیم کلی وجود دارد که زمان بندی تشیع شهدا در مقاطعی خاص برگزار شود و در طول سال یکی دو بار بیشتر این مراسم‎ها برگزار نخواهد شد و همین تجمع مردم در حقیقت ملت و کشورمان را بیمه خواهد کرد و موثر خواهد بود.

سردار شیخی در پاسخ به این سوال که آیا این مراسم‌ها تاثیری بر جوانانی که شاهد آن روز‌های دفاع مقدس نبوده‌اند را دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: حتما تاثیرگذار خواهد بود. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: طرح‌هایی که کشور‌های غربی برای ضربه زدن به فرهنگ کشورمان طراحی کرده‌اند به برکت خون شهدا تاکنون خنثی شده است. خوشبختانه حضور جوانانی که چه بسا پس از دهه 70 متولد شده‌اند در این مراسم مایه مباهات و خوشحالی ما است و این موضوع نشان می‌دهد که شهدا قطعا نقش آفرینی بسزایی دارند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار