فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

هیئت فرهنگ شهید و شهادت را ترویج کند/ قرار گرفتن تمثال شهدا در ایستگاه‌های صلواتی و هیئات

سردار «علی قاسمی» گفت: برای ایجاد حال و هوای متناسب با کنگره شهدا و گرامی‌داشت یاد شهدا، ایستگاه‌های صلواتی به تمثال شهدا مزین و در مقابل این ایستگاه‌ها سنگربندی شود و یا در حرکت هیئت، تمثال شهدای همان مسجد و پایگاه حمل شود.
کد خبر: ۳۰۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷ - 13September 2018

هیئت فرهنگ شهید و شهادت را ترویج کند/قرار گرفتن تمثال شهدا در ایستگاه‌های صلواتی و هیئاتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در همایش «پیام‌آوران عاشورایی» در دانشگاه پیام نور بیرجند، اظهار داشت: همه تدابیر اندیشه شده است و برخلاف حرف‌های ایادی کفر، ماه محرم را با شور و شعور برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: هفته امر به‌ معروف و نهی از منکر از اول ماه محرم شروع شده و دستورالعمل‌ها بیان شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: سال 97 را سال فضای فرهنگی شهید و شهادت نام‌گذاری کردیم و بیش از 850 برنامه اجراشده و در حال اجراست.

400 یادواره شهدا در استان برگزار می‌شود

قاسمی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها در همه قالب‌های فرهنگی، آموزشی و... تدارک دیده شده است، گفت: ازجمله 400 یادواره شهدا در سطح استان در قالب کنگره شهدای استان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: انتظار ما از هیئات برای ترویج فرهنگ شهید و شهادت این است که باید بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی استان را ترویج کنند و این را موضوع روز خود بدانند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی متذکر شد: امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و لازم است در هیئات، این موضوع یادآوری شود.

قاسمی توصیه کرد: برای ایجاد حال و هوای متناسب با کنگره شهدا و گرامی‌داشت یاد شهدا، ایستگاه‌های صلواتی به تمثال شهدا مزین و در مقابل این ایستگاه‌ها سنگربندی شود و یا در حرکت هیئت، تمثال شهدای همان مسجد و پایگاه حمل شود.

وی جمع‌آوری کمک‌های مردمی را موضوع مهمی دانست و اضافه کرد: کمک‌ها شامل دو بخش دولتی و مردمی است و بخشی جمع‌آوری شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در خصوص فعالیت‌های هیئات در راستای کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی عنوان کرد: تکریم شهدا، تجلیل از فرزندان شهدا، دعوت از رزمندگان و جانبازان برای ایراد خاطره در هیئت ازجمله اقداماتی است که هیئات می‌توانند انجام دهند.

حضور 20 هزار نفر در رزمایش «محمد رسول‌الله 2»

قاسمی در ادامه اعلام کرد: رزمایش «محمد رسول‌الله 2» دهه اول مهرماه برگزار می‌شود که 20 هزار رزمنده و بسیجی را در استادیوم آزادی جمع خواهیم کرد که نمایش اقتدار است.

وی تأکید کرد: نقش مساجد در حمایت از بسیج بسیار زیاد است و دست‌اندرکاران هیئات که همه بسيجی هستند انشالله بسیج را فراموش نکنند چراکه حرکت امام حسین يک حرکت بسيجی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها