فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با دفاع پرس:

نیروهای مسلح ادامه‌دهنده راه شهدا هستند

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرماندهان نیروهای مسلح یادگاران دوران دفاع مقدس هستند، گفت: نیروهای مسلح ادامه‌دهنده راه شهدا هستند.
کد خبر: ۳۰۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ - 15September 2018

نیروهای مسلح ادامه دهنده راه شهدا هستند/ دفاع مقدس شناسنامه ماست«حشمت الله فلاحت پیشه» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به دوران هشت سال جنگ تحمیلی، مقاومت، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی را از مهم‌ترین رموز پیروزی کشورمان در دفاع مقدس خواند و اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطرات رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی و بازگو کردن وقایع آن دوران برای نسل جوانِ امروز، بر مسوولان واجب است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرگونه غفلت در انجام وظایف محوله مسوولان خیانت به ارزش‌ها و اهداف شهداست، افزود: اگر در انجام تمام امورات زندگی یاد و خاطرات شهدا را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم، موفق خواهیم بود در غیر این‌صورت در مسیر تحقق اهداف بدخواهان نظام و انقلاب قدم گذاشته ایم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امنیت، آرامش و اقتدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس است، تصریح کرد: فرماندهان نیروهای مسلح یادگاران دوران دفاع مقدس هستند که با تمام توان راه شهدا را ادامه می‌دهند.

وی در پایان با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر حزب دموکرات کردستان خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی همچنان در جبهه مقاومت پایدار و مقاوم ایستاده و روحیه ایثار و شهادت در جوانان ما متجلی است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار