مسئول امور بانوان جمعیت هلال احمر استان مرکزی خبر داد؛

رونمایی از کتاب شعر شهدای هلال‌احمر در اراک

«شهناز احسان‌بخش» گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، کتاب شعر ویژه شهدای هلال احمر استان مرکزی رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۳۰۹۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ - 15September 2018

رونمایی از کتاب شعر شهدای هلال احمر«شهناز احسان‌بخش» مسئول امور بانوان جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در اراک، با اشاره به برنامه‌های این سازمان در هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال جاری، رونمایی از کتاب شعر شهدای هلال احمر استان مرکزی است.

وی افزود: این کتاب سروده «سعید انصاری» یکی از شاعران برجسته کشوری و اهل مازندران است که در حوزه ایثار و شهادت فعالیت می‌کند و در سبکی منحصر به‌فرد در قالب شعر و در ۸۰ صفحه به معرفی شهید می‌پردازد.

عضو شورای هماهنگی زنان در دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: اشعار این کتاب به گونه‌ای است که به‌صورت رمز‌گذاری شده، اسم و فامیل هر شهید در آن ذکر شده و خواننده با مطالعه متن شعر، اسم و فامیل شهید مورد نظر را پیدا می‌کند.

برگزاری اردو‌های جهاد محرم

احسان‌بخش با اشاره به همزمانی ماه محرم با هفته دفاع مقدس، گفت: از آن‌جایی که آغاز هفته دفاع مقدس با ماه محرم مقارن شده است، یکی دیگر از برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی برگزاری اردو‌های جهادی محرم است.

وی ادامه داد: در این اردو‌ها اعضای هلال‌احمر به مناطق محروم استان مرکزی به یاد یکی از شهدای آن منطقه سفر کرده و علاوه بر انجام کار‌های فرهنگی، با خانواده‌های شهدای این مناطق نیز دیدار می‌کنند.

مسئول امور بانوان جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی خاطرنشان کرد: مشارکت در طرح «رنگ پرواز» با اعزام اعضای هلال‌احمر، غبارروبی مزار شهدای دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های شهدای استان مرکزی، قرائت زیارت عاشورا و اعزام تیم‌های دارو و درمان به مناطق نیز از دیگر برنامه‌های مربوط به این ایام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار