فرمانده نیروی زمینی ارتش:

صفر تا صد تجهیزات مورد نیاز در نیروی زمینی ارتش را خودمان تولید می‌کنیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: صفر تا صد تجهیزات مورد نیاز نیروی زمینی ارتش را خودمان تولید می‌کنیم یا توسط سایر نیروهای دفاعی و نظامی کشور تولید می‌شود و هیچ اتکا و نگاهی به بیگانه نداریم.
کد خبر: ۳۰۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ - 16September 2018

هیچ کشوری نمی تواند ایران را تهدید کند/صفر تا صد تجهیزات مورد نیاز در نیرو زمینی را خودمان تولید می کنیمبه گزارش دفاع پرس از همدان، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» امروز در بازدید از تیپ ۳۱۶ زرهی قهرمان استان همدان با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) گفت: استان همدان در دوران دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی را ایفا کرد و نوار مرزی غرب کشور خاطرات ماندگار شهدای همدان را فراموش نخواهد کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش به فعالیت‌های تیپ زرهی همدان اشاره و بیان کرد: در سال گذشته تیپ 316 زرهی قهرمان در مسابقات رزمی دفاعی نیروی زمینی ارتش رتبه نخست را کسب کرد.

حیدری با بیان اینکه تعدادی پروژه عمرانی در این تیپ افتتاح خواهد شد، گفت: تیپ مستقل زرهی همدان یکی از تیپ‌های مورد اعتماد ارتش است و امروز به منظور حصول اطمینان‌ خاطر از آمادگی رزمی، دفاعی و تجهیزی این تیپ آمده‌ایم.

وی درباره توان رزمی و آمادگی دفاعی کشور گفت: با وجود اینکه هیچ کشوری ما را تهدید نمی‌کند اما دلیل نمی‌شود که از آماده بودن غافل شویم و امر مقام معظم رهبری است که همواره باید خود را در سنگر احساس کنیم.

حیدری عنوان کرد: به درجه‌ای از بازدارندگی و توان دفاعی رسیدیم که کسانی‌ که داعی دشمنی ما را داشتند امروز به حیله‌های غیرنظامی متوسل شده‌اند و این نتیجه حضور، ایستادگی و تحقق اصل روی پای خود ایستادن در نیروهای مسلح است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان تأکید کرد: با افتخار اعلام می‌کنم در نیرویی که مسئولیت آن برعهده بنده است، صفر تا صد تجهیزات مورد نیاز را خودمان تولید می‌کنیم یا توسط سایر نیروهای دفاعی و نظامی تولید می‌شود و هیچ اتکا و نگاهی به بیگانه نداریم چرا که به این مقام رسیدیم که محکم در دهان هر دشمنی بزنیم که داعیه نگاه کردن به کشور ما را دارد‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار