فرماندار اراک مطرح کرد؛

لزوم مشارکت مؤثر دستگاه‌های استان مرکزی در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس

«حسین بختیاری» گفت: به منظور اجرای بهتر و باشکوه‌تر برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در اراک، نیاز است که تمامی دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها مشارکت هرچه بهتری داشته باشند.
کد خبر: ۳۰۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ - 18September 2018

لزوم مشارکت دستگاه های استان مرکزی در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس/ تشریح  آرمان های دفاع مقدس برای نسل جوانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، «حسین بختیاری» فرماندار شهرستان اراک در جلسه هماهنگی گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس این شهرستان، با اشاره به بهره‌مندی از ظرفیت آموزش و پرورش در راستای اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با بر محوریت جوانان، اظهار داشت: از آن‌جایی که آموزش و پرورش ارتباط تنگاتنگی با قشر دانش‌آموز و جوان جامعه دارد، از این رو با بهره‌مندی از ظرفیت آموزش و پرورش، می‌توان برنامه‌ها را بر محور جوانان برگزار کرد تا به نتایج مطلوبی دست پیدا کرد.

وی افزود: دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ این مرز و بوم است و اجرای برنامه‌های گرامی‌داشت آن نیازمند مشارکت همه جانبه دستگاه‌ها و اقشار مختلف مردم است.

فرماندار اراک تصریح کرد: آرامش امروز کشور مرهون مجاهدت‌های تمام شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که باید با اجرای برنامه‌های هدفمند و مطلوب و همین‌طور تاثیرگذار در مسیر پاسداشت ایثار آن‌ها گام برداشت.

بختیاری با اشاره به مساعدت دستگاه‌های استانی در راستای برگزاری هرچه بهتر این برنامه‌ها، گفت: به منظور برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اراک، نیازمند مساعدت ادارات‌کل استان مرکزی هستیم؛ زیرا ادارات شهرستان از امکانات کم و محدودی برخوردار هستند، از این رو انتظار می‌رود هر یک از دستگاه‌ها که امکان مساعدت به دستگاه‌های مربوطه را دارند، همکاری لازم را به‌عمل آورند.

وی ادامه داد: در دانشگاه‌ها نیز بسیج دانشگاه، انجمن‌های دانشجویی، اساتید و... وظیفه دارند برای نسلی که اطلاعی از جنگ و دفاع مقدس ندارند، با انجام دادن اقدامات مناسب حال و هوای آن دوران را توصیف و بازگو کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار