ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی:

همانند دوران دفاع مقدس به‌دنبال اتحاد بیش از پیش باشیم

«علی‌اکبر عباسی تجدد» گفت: وظیفه ما است که راه شهدا را ادامه دهیم و همان‌طور که در دوران دفاع مقدس همه در یک حزب بودند، امروز نیز باید به دنبال اتحاد و یکپارچگی بیش از پیش باشیم.
کد خبر: ۳۰۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ - 18September 2018

وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، امیر «علی‌اکبر عباسی تجدد» ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی، در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «احمدعلی لکزایی» در بیرجند، اظهار داشت: اگرچه ما همه نیرو‌های مسلح از خیل شهدا بازمانده‌ایم، اما خدا را شاکریم که می‌توانیم راه و یاد شهدا را گرامی بداریم.

وی با اشاره به این‌که شهید «لکزایی» بعد از ۳۳ سال به آغوش خانواده خود برگشت، گفت: اگرچه پیکر مطهرش ۳۳ سال در منطقه باقی ماند، اما خدا را شاکریم که بالاخره برگشت.

ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی بیان داشت: وظیفه ما است که راه شهدا را ادامه دهیم و همان‌طور که در دوران دفاع مقدس همه در یک حزب بودند، امروز نیز باید به دنبال اتحاد و یکپارچگی بیش از پیش باشیم.

عباسی خاطرنشان کرد: از خدا خواستارم که در این مکان مقدس ما را در راه شهدا باقی گذارد تا بتوانیم منویات رهبری را ادامه دهیم و امیدوارم این شهید بزرگوار و امام حسین (ع) دستگیر ما در روز قیامت باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار