فرمانده هشت سال دفاع مقدس:

وحدت کلمه و اطاعت از ولایت در دفاع مقدس ورق سیاسی را به سود ایران برگرداند

یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: با وحدت کلمه و اطاعت از ولایت بزرگترین پیروزی‌ها در طول جنگ برای ایران اسلامی رقم خورد و ورق سیاسی به سود ایران برگشت.
کد خبر: ۳۰۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۶ - 19September 2018
وحدت کلمه و اطاعت از ولایت در دفاع مقدس ورق سیاسی را به سود ایران برگرداندبه گزارش دفاع پرس از ساری، سردار «سید محمد کسائیان» از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در بیست و دومین یادواره سرداران و 60 شهید دهستان میانرود نور در روستای همصفا، اظهار داشت: مازندران از استان‌های قهرمان‌پرور با دلیرمردان و رزمندگان شجاع دفاع مقدس است که جوانان و نوجوانان زیادی را تقدیم انقلاب و اسلام کرد.
 
وی با اشاره به اینکه فرزندان مازندران انتخاب شده خداوند در دنیا بودند تا در بسیاری از عملیات ها دست به اقدامات ماندگار بزنند، افزود: از ارکان اساسی پیروزی کشورمان در جنگ تحمیلی ایثارگری در اوج نداری بود.
 
این فرمانده هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: در حالی جنگ هشت ساله به ایران تحمیل شد که در بعد توان نظامی، وضعیت اقتصادی و درآمدی کشور بسیار ضعیف بود.
 
سردار کسائیان با اشاره به عملیات والفجر هشت که یکی از عملیات‌های بزرگ ایران اسلامی علیه نیروهای بعثی عراق بود، بیان کرد: حدود 6 ماه برای این عملیات کار اطلاعاتی انجام شد؛ البته فرماندهان عراقی بعد از این عملیات اذعان داشتند که هر کار کوچکی توسط ایران انجام شده حین جنگ به وسیله آمریکا به عراقی‌ها اطلاع داده می‌شد ولی با این وجود با دست خالی پیروزی از آن لشکر حق مقابل کافران بود.
 
وی با اعلام اینکه با وحدت کلمه و اطاعت از ولایت بزرگترین پیروزی‌ها در طول جنگ برای ایران اسلامی رقم خورد و ورق سیاسی را به سود ایران بازگرداند، خاطرنشان کرد: حداکثر رزمندگان و شهدا امام راحل را از نزدیک ندیدند ولی دلها از امام درس می‌گرفت و در حالی که بنیانگذار کبیر انقلاب در تبعید به سر می‌برد همه گوش‌هایشان به فرمان امام امت بود.
 
سردار کساییان با اشاره به اینکه بصیرت، آگاهی و پشت نظام را خالی نکردن خصوصیت بارز رزمندگان در جنگ بود، بیان کرد: باید از تاریخ و گذشته خود درس‌های بزرگ بگیریم.
 
این مسئول با اشاره به تأکید شهدا بر اطاعت از امام و رهبری و پشتیبان ولایت فقیه بودن، ادامه داد: شمر جانباز جنگ و از فرماندهان بزرگی بود که به دلیل آگاهی نداشتن و عدم بصیرت کار را به جایی رساند که پشت امام زمان خود را خالی کرده و فرزند معصوم و امام را به شهادت رسانید.
 
سردار کساییان با اشاره به توجه ویژه در شرایط غبارآلود و سخت بودن تشخیص حق و باطل، گفت: باید همیشه نگاه به فرمایشات رهبر انقلاب داشته باشیم و با وحدت در نظام و حفظ همدلی خار سوزان در چشمان استکبار و اجانب باشیم.
 
وی اظهار کرد: یادواره شهدا محفل انس، همدلی و یکرنگی است تا بیشتر به خودمان بپردازیم و از شهدا الگو بگیریم.
 
همچنین «احمد کوهستانی» با اشاره به حضور شهدای گمنام در شهرهای مختلف مازندران که این روزها در حال تشییع هستند، افزود: شهدای گمنام مایه تذکر و تلنگر هستند تا فکر کنیم که بعد شهدا چه کردیم.
 
این فرمانده هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس که تفحص شدند یا در حال تفحص هستند خوش‌نام بوده و آمدند تا بگویند ما تکلیف‌مان چیست و آیا تکلیف‌مان را به خوبی انجام دادیم.
 
کوهستانی با اعلام اینکه باید به شهدا پاسخگو باشیم که بعد از آنها چه کار کردیم، بیان کرد: هم‌اکنون در مقطع حساسی هستیم هر چند معتقدم در یادواره‌های شهدا باید از شهیدان و مقاومت‌های آنها در جبهه های نبرد گفته شود.
 
وی گفت: امروز در حساس‌ترین مقطع بعد از پیروزی انقلاب قرار داریم و دشمن شکل و شمایل جنگ با کشورمان را تغییر داده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار