فرمانده لشکر ۲۸ پیاده کردستان:

سناریوی دشمن امنیتی کردن جامعه با استفاده از فضای مجازی است

امیر سرتیپ «ابوالفضل برزگری» گفت: ملت غیور استان کردستان باید بدانید که دشمن هر روز به دنبال حربه و فریب و تاکتیک جدیدی است و امروز سناریوی شوم دشمن و در رأس آن رژیم اشغال‌گر قدس، با استفاده از فضای مجازی به عنوان امنیتی کردن فضای جامعه است.
کد خبر: ۳۰۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ - 22September 2018

نمایش اقتدار نیروهای مسلح در کُردستان/ نیروهای مسلح اجازه هیچ گونه تعرضی را به دشمنان نخواهند دادبه گزارش دفاع پرس از کردستان، رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح مستقر در استان کردستان، امروز (شنبه) همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با حضور پرشور و حماسی مردم، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، مسئولین، روحانیون و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

امیر سرتیپ «ابوالفضل برزگری» فرمانده لشکر ۲۸ پیاده کردستان در ابتدای این مراسم، اظهار داشت: نسل‌های امروز و فردا باید بدانند که بر سر پدران‌شان چه آمده و در مقابل ناملایماتی که به آن‌ها در دوران دفاع مقدس تحمیل شده است چه کرده‌اند؟ تا عبرتی برای آنان باشد و بدانند که سنت‌های الهی تغییر ناپذیرند.

وی گفت: ملت غیور استان کردستان باید بدانید که دشمن هر روز به دنبال حربه و فریب و تاکتیک جدیدی است و امروز سناریوی شوم دشمن و در رأس آن رژیم اشغال‌گر قدس، با استفاده از فضای مجازی به عنوان امنیتی کردن فضای جامعه در ۲ فاز، یکی فار خشونت‌آمیز و یکی فضای خشونت‌آمیز با هدف قرار گرفتن مطالبات معیشتی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های گروهک‌های داخلی است.

وی ادامه داد: امروز نیرو‌های مسلح اعلام می‌دارند که این سربازان خود را به عنوان فداییان مردم و این لباس خود را لباس شرف، افتخار و لباس جهاد می‌دانند و فرزندان عملیات‌های «بدر»، «خیبر»، «فتح‌المبین»، «نصر»، «رمضان» و «محرم» هستند و اجازه هرگونه تعرض به دشمنان را نمی‌دهند.

وی تاکید کرد: نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس و در مقابله با دشمنان در سال‌های پس از انقلاب، از خود گذشتگی و رشادت‌طلبی خود را به جهانیان اثبات کردند.

امنیت و آرامش امروز کشور مدیون خون شهداست

سرتیپ «احمد اسدی» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و همرزم شهید امیر سپهبد «علی صیاد شیرازی» نیز در ادامه اظهار داشت: اگر نیم نگاهی به گذشته و امروز داشته باشیم، می‌بینیم که این امنیت و این آسایش تحت توجهات حضرت حق بوده و با ریختن خون شهدایی بود که در دنیا همه چیز کهنه می‌شود به جز خون شهید؛ لذا باید قدر این امنیت را دانست.

وی گفت: شاهد و ناظر زحمات مردم کُرد این دیار بودم و به مدت هشت سال در این دیار خدمت کرده‌ام و روز‌ها می‌گذرند و رنگ‌ها رنگ دیگر می‌گیرند، اما خاطرات دست نخورده باقی می‌مانند.

وی گفت: مرز‌های عزیز نظام اسلامی ما را مرزنشینان حفظ می‌کنند و بر خود می‌بالیم که آن‌ها سلحشورانی هستند که از دیرباز قدرت چپ نگریستن به این خطه را نداده‌اند و بر خود می‌بالم که در کنار مردم سلحشور و دین‌دار این منطقه بوده‌ام.

وی با بیان این‌که اگر رشادت‌های مردم این خطه نبود، شاید به این آسانی به این امنیت نمی‌رسیدیم، افزود: امنیت، سرفرازی، دلبستگی، وفاداری و خوب بودن این خطه در کمتر جایی شاهد هستیم و این امنیت به‌دست نمی‌آمد جز ریختن خون شهدا و رشادت‌های پیشمرگان مسلمان کُرد.

اسدی با بیان این‌که واژه «کُرد» متبلور با کلمه «رشادت» است، ادامه داد: کردستان در دوران جنگ رنج‌های زیادی را متحمل شد، اما مقداری از وفاداری آن به نظام کاسته نشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار