نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

دشمنان بدانند ملت ایران از راهی که انتخاب کرده است دفاع می‌کند

آیت‌الله «قربان‌علی دری نجف‌آبادی» گفت: دشمنان نظام اسلامی ایران از جمله آمریکا و اسرائیل و آل‌سعود، بدانند ملت ایران همچنان با عزم راسخ و انگیزه و با تمام توان از راهی که انتخاب کرده‌ است دفاع می‌کند.
کد خبر: ۳۰۹۹۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ - 22September 2018

دشمنان بدانند ملت ایران از راهی که انتخاب کرده اند دفاع می کنندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، آیت‌الله «قربان‌علی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، در آئین رژه نیرو‌های مسلح در اراک، با اشاره به تهدیدات دشمنان نظام اسلامی، اظهار داشت: هیچ یک از چالش‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و همچنین تهدید و تحریم‌های اقتصادی نمی‌تواند ملت ایران را از مسیر انقلاب اسلامی خارج کند؛ چرا که تمامی این‌ها سبب تقویل بنیه فکری و اعتقادی ملت ایران شده است و آن‌ها را برای دستیابی به پیشرفت‌های مختلف رهنمون می‌سازد.

وی افزود: امروز نزدیک به ۳۸ سال از جنگ تحمیلی می‌گذرد و ملت ما توانسته با روحیه انقلابی و توکل به خداوند، از تمامی توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان سربلند بیرون بیاید.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: در شرایط فعلی جامعه نیز می‌توانیم با همان روحیه انقلابی، سال‌های انقلاب و جنگ تحمیلی، از تمامی توطئه‌های اقتصادی دشمنان سربلند بیرون بیاییم و از این برهه عبور کنیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی، با اشاره به ضرورت پاسداری از خون شهدا، گفت: ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی از بدو پیروزی انقلاب در هر شرایطی پشتیبان و حامی آرمان‌های امام راحل و شهدا بوده‌ است و بعد از این هم با حمایت از منویات مقام معظم رهبری و خون مقدس شهدا، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی ادامه داد: ملت سلحشور و مؤمن ایران اسلامی به‌خصوص خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران هر چه داشتند در راه اعتلای نظام اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند و امروز نیز با توکل برخدا توطئه‌ها و فشار‌های دشمنان را تحمل می‌کنند.

ملت ایران با روحیه دفاع مقدس، مقابل توطئه‌های اقتصادی ایستادگی می‌کند

در ادامه این مراسم، سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه «روح‌الله» استان مرکزی نیز با تأکید بر حفظ روحیه انقلابی در شرایط کنونی، گفت: در شرایط کنونی ملت فهیم ایران اسلامی با همان روحیه دفاع مقدس و جنگ با رژیم بعثی، مقابل توطئه‌های اقتصادی دشمنان ایستادگی می‌کند تا یکبار دیگر بدخواهان نظام اسلامی را ناامید کنند.

وی افزود: ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی از ابتدای نهضت خمینی گوش به فرمان امام راحل بودند و در جریان جنگ تحمیلی نیز با تمام توان از کیان این مرز و بوم دفاع کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها