استاندار مازندران:

بازدارندگی دفاعی علت اصلی مبارزه دشمن با جمهوری اسلامی ایران است

استاندار مازندران گفت: امروز بازدارندگی دفاعی یکی از علل اصلی مبارزه با جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۳۰۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸ - 22September 2018
بازدارندگی دفاعی علت اصلی مبارزه دشمن با جمهوری اسلامی ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «محمد اسلامی» استاندار مازندران امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که در میدان اصناف ساری برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با عنوان اینکه در پرتو آیات کریم و بر اساس مفاد صریح قانون اساسی تقویت بنیه دفاع ما موجب خنثی کردن دشمنان بدخواه شده، اظهار داشت: اگر این نگاه و تفکر و این جهت‌گیری‌ها در راستای حفاظت از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی و استقلال و آزادی جمهوری اسلامی نبود دشمن این کشور را به کام خود مصادره می‌کرد.
 
استاندار مازندران با اظهار اینکه آمریکا به این دلیل از مردم ایران عصبانی است که نتوانست ایران را مصادره کند، گفت: جمهوری اسلامی از سیاست‌های این کشور تبعیت نمی‌کند و بر اساس سیاست‌ها و منافع داخلی خود تصمیم‌گیری می‌کند و در این کشور حکومت دست نشانده حاکم نیست.
 
این مسئول عنوان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران مورد حمایت و پشتیبانی هستند و در جهت حفظ استقلال کشور تلاش می‌کنند.
 
اسلامی با اعلام اینکه بازدارندگی دفاعی در جهت تحقق فرمان الهی است، افزود: این بازدارندگی باید در دل دشمنان اسلام ترس ایجاد کند و امروز بازدارندگی دفاعی یکی از علل مبارزه با جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی اضافه کرد: دشمن در بازرسی‌های متعدد به این نتیجه رسید که ایران به دنبال سلاح کشتار جمعی نیست و سلاح هسته‌ای ندارد.
 
استاندار مازندران با اعلام اینکه دشمنان مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی را درک نمی‌کنند، افزود: جمهوری اسلامی بر اساس قانون اساسی سیاست عدم تبعیت از بیگانگان را دارد و نه شرقی و نه غربی به باور همگانی ما تبدیل شده است.
 
این مسئول یادآور شد: در جهت تحقق شعار نه شرقی و نه غربی باید استقلال کامل داشته باشیم و در حداکثر آمادگی به سر ببریم.
 
اسلامی با اعلام اینکه نیروهای مسلح در تکنیک و تاکتیک وابستگی ندارند، افزود: همین موضوع باعث عصبانیت دشمنان انقلاب اسلامی ایران شده است که این به برکت خون شهدای دفاع مقدس به ما رسیده است.
 
وی ادامه داد: امروز استکبار جهانی جبهه جدیدی را برای مبارزه با انقلاب آغاز کرده و تلاش می‌کند از طریق نفوذ بر روزنه‌های اندک با تخریب و زیر سوال بردن مردم بتواند اختلال در روند امور ایجاد کند.
 
استاندار مازندران با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، اضافه کرد: امروز به هوشیاری همه جانبه و وحدت نیاز داریم که با نگاه عمیق و ژرف حمله‌های دشمن را شناسایی و آسیب‌پذیری را کاهش دهیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار