فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع):

رزمندگان در دفاع مقدس درس شهامت و راه سرخ شهادت را طی کردند

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: رزمندگان در دفاع مقدس سرخ‌ترین درس‌ها را آموختند و رشادت‌ها و دلاوری‌ها را به جهانیان نشان دادند.
کد خبر: ۳۰۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ - 22September 2018

فرزندان انقلاب در دفاع مقدس درس شهامت و راه سرخ شهادت را طی کردندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شهرکرد، سردار «علی‌‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در شهرکرد، با تسلیت ایام محرم و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در عاشورا شهدا تسلیم نشدن و از نامردی نامردان روزگار نترسیدن و در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

وی با اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌ها رزمندگان در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: بعد از قرن‌ها حادثه کربلا برای فرزندان حضرت فاطمه زهرا (س) شکل گرفت و بار دیگر تقابل حق و باطل در ۳۱ شهریور سال ۵۹ تکرار شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) بیان داشت: فرزندان روح الله ۸ سال در مکتب دفاع مقدس سرخ‌ترین درس‌ها را آموختند و رشادت‌ها و دلاوری‌ها را به جهانیان نشان دادند.

این مسئول گفت: فرزندان انقلاب در ۸ سال دفاع مقدس درس شهامت و راه سرخ شهادت را طی کردند و در آسمان‌ها جادوانه شدند.

اکبری با تاکید بر اینکه نسل انقلاب و دوران دفاع مقدس تفکر عاشورایی و نینوایی مردم را به نسل‌های آینده هدیه دادند، خاطرنشان کرد: دلاوری رزمندگان بود که روحیه استکبارستیزی را در بین مردم زنده نگه داشته است.

وی با بیان اینکه استکبار در برابر اسلام، صحنه‌ها بوجود آورد و نقشه های شوم بسیاری داشت، تصریح کرد: فرزندان مکتب روح‌ الله به همه آموختند که راه اسلام از کربلا می‌گذرد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) به حضور مشتاقانه جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های دفاع از حریم اهل بیت (ع) اشاره کرد و افزود: نسل امروز ما با درس گرفتن از عاشورا و با بصیرت و هوشیاری برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) در مکتب حضرت زینب (س) حضور یافتند.

وی با تاکید بر اینکه روحیه استکبار‌ستیزی همچنان در جامعه زنده است، ابراز داشت: با شکست‌های پی در پی دشمن در جنگ‌های سخت امروزه شاهد آن هستیم که در صحنه‌های دیگر و در قالب جنگ نرم وارد عمل شده و با تمام نیرو جنگ رسانه‌ای را علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته است.

اکبری اضافه کرد: مردم با تاسی از روزهای سخت دفاع مقدس می‌توانند نقشه های شوم دشمن را به ناامیدی تبدیل کنند.

این مسئول با اشاره به چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی متذکر شد: دشمنان باید بداند که با جهاد خستگی ناپذیر، نیروهای مسلح ایران سیلی محکمی به آنها خواهد زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها