فرمانده سپاه قم:

هفته دفاع مقدس یادآور اعتماد امام راحل (ره) به فرماندهان جوان است

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم گفت: هفته دفاع مقدس یادآور اعتماد امام راحل (ره) به فرماندهان جوانی است که با میانگین ۲۱ سال، توانستند حماسه‌های بزرگی را رقم بزنند.
کد خبر: ۳۱۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹ - 22September 2018

هفته دفاع مقدس یادآور اعتماد امام راحل (ره) به فرماندهان جوان استبه گزارش دفاع پرس از قم، سردار غلامرضا احمدی طی سخنانی در مراسم رژه نیرو‌های مسلح استان قم به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با اشاره به این که دوران دفاع مقدس قطعه نورانی تاریخ ملت ایران است، اظهار داشت: ما در هفته گرامیداشت این دوران با شعار «ماتوانستیم» بار دیگر نشان خواهیم داد، ملت ایران با اتکا به نیرو‌های داخلی خود با هیچ بن بستی مواجه نخواهد شد و در برابر تجاوزگری جبهه استکبار در هر جبهه‌ای از جمله جنگ اقتصادی به پیروزی خواهد رسید.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس یادآور اعتماد امام راحل (ره) به جوانان این سرزمین است که با میانگین ۲۱ سال، فرماندهی لشکر‌های بزرگ سپاه اسلام را بردوش کشیدند و توانستند این حماسه آفرینی‌ها را رقم بزنند.

احمدی گفت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با رهبری امام راحل (ره)، شجاعت جوانان خود و وفاداری مردم در برابر توطئه دشمنان و جنگی که آمریکا برای آن جلسات متعدد تشکیل داده بود به پیروزی رسید و امروز هم در جنگ اقتصادی با نگاه به توانمندی‌های داخلی خود، دشمن را شکست خواهد داد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) ادامه داد: اکنون مردم منطقه با پیروی از ارزش‌های دفاع مقدس در برابر مستکبران عالم به پا خاسته‌اند و با دشمنان در هرمنطقه‌ای به مقابله می‌پردازند.

وی افزود: تحریم‌ها برای امروز نیست و دشمنان از ابتدای انقلاب و در دوران جنگ تحریم‌های شدیدی را علیه ملت ایران وضع کردند، اما همواره در برابر اراده ملت ایران ناکام ماندند.

احمدی گفت: امروز آمریکا برای به انحراف کشیدن آرمان‌های انقلاب اسلامی از جمله ارزش‌های دینی همچون پیاده روی عظیم اربعین حسینی و قدرت نمایی شیعه در مراسم سوگواری امام حسین (ع) نقشه‌ها کشیده است که با هوشیاری مردم در این جبهه نیز شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار