مدیر کل کمیته امداد امام خمینی لرستان مطرح کرد؛

«احسان حسینی» برنامه‌ای برای تقسیم نذورات مردم در بین مددجویان

جاسم محمدی فارسانی گفت: در برنامه «احسان حسینی» که در ماه‌های محرم و صفر اجرا می‌شود نذورات مردم را بین نیازمندان و مددجویان تقسیم خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۱۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲ - 22September 2018

در برنامه ای با عنوان «احسان حسینی» نذورات مردم را بین مددجویان تقسیم می کنیمبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، «جاسم محمدی‌فارسانی»، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان امروز (۳۱  شهریور) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بحث شاخص‌های فقر یکی‌ از استان‌های محروم کشور هستیم و در رقابت با استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان نوسان داریم.

وی  با اشاره به توزیع نذر و قربانی در ایام محرم گفت: امسال ۸۰ درصد رشد نسبت به سال قبل به‌ لحاظ ریالی داشتیم؛ در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خیرین اقدام به توزیع غذا بین مددجویان و محرومین کردند و این برنامه هر روز در سطح شهرستان‌ها و ادارات اتفاق می‌افتاد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان بر سوق دادن نذورات مردمی به سمت نیازمندان واقعی تأکید کرد و افزود: نگاه خیرین نسبت به ایتام، محرومین و مددجویان فوق‌العاده زیاد است.

محمدی‌ فارسانی بیان کرد: در سطح شهرستان‌ خرم‌آباد خیلی از مکان‌ها نذری می‌دهند و این آمادگی از طرف کمیته امداد امام خمینی(ره) وجود دارد تا این نذورات را به محرومین تحت پوشش برساند و این محرومین شناسایی شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به اینکه‌ برنامه‌ای که در شهریور و مهرماه دنبال می‌کنیم جشن عاطفه‌هاست و در برنامه‌ای نمادین این مهم در حال انجام است، افزود: جشن عاطفه‌ها مربوط به همه سال است و کسی به خیرین و نیکوکاران نمی‌گوید فقط در جشن عاطفه‌ها در شهریور شرکت کنید.

وی گفت: به‌دنبال این هستیم بتوانیم از ظرفیت مدیران مدارس، معلمین و اولیای دانش‌آموزان در این جشن استفاده کنیم.

محمدی‌فارسانی از تشکیل کمپین خبرنگاران و اصحاب رسانه در جشن عاطفه‌ها خبر داد و گفت: این کمپین تشکیل و از طریق مراکز نیکوکاری پشتیبانی می‌شود و خبرهای خوبی را شنیده‌ایم.

وی از تهیه لوازم‌التحریر، کفش، کتاب و پوشاک دانش‌آموزان خبر داد و گفت: علاوه‌بر کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها خود کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان نیز مبالغی را برای تهیه کیف، کفش، کتاب و لوازم تحریر پرداخت می‌کند، همچنین ۲۰ هزار و ۲۰۰ جفت کفش بین مناطق محروم روستایی توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان در مورد برنامه احسان حسینی، گفت: این برنامه‌ای است که در این ایام(ماه محرم و صفر) مشارکت می‌کنیم و نذر و نیازهایی که مردم دارند بین مددجویان و محرومین توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار