مسئول سازمان بسیج کارگری مازندران:

ایران از برکت ولایت فقیه به الگویی برای ملت‌های استکبارستیز تبدیل شد

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه کربلای مازندران گفت: از برکت ولایت فقیه، اقتدار ایران اسلامی روز به روز فزونی یافته و به الگویی برای ملت‌های مظلوم و آزادی خواه و استکبارستیز تبدیل شد.
کد خبر: ۳۱۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ - 23September 2018
ایران از برکت ولایت فقیه به الگویی برای ملت های استکبارستیز تبدیل شد«اصغر قلیان» مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه کربلای مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در ساری، با بیان اینکه دوران دفاع مقدس نشان داد که می توان در سایه اتحاد، ایمان به خدا و اعتقاد به صدق وعده الهی از همه گذرگاه های دشوار عبور کرد و در مقابل دشمن ایستاد، اظهار داشت: اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی در آستانه 40 سالگی انقلاب نشأت گرفته از هدایت های عالمانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) است.
 
وی افزود: از برکت ولایت فقیه، اقتدار ایران اسلامی روز به روز فزونی یافته و به الگویی برای ملت های مظلوم و آزادی خواه و استکبارستیز تبدیل شد.
 
قلیان ادامه داد: مردم ایران با ایثار و مقاومت خود در هشت سال دفاع مقدس، نشان دادند تا پای جان بر سر آرمان های بلند اسلام و انقلاب اسلامی خواهند ایستاد.
 
این مسئول ضمن بر شمردن برنامه های هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: برنامه های فرهنگی و هنری طبق روزشمار در سطح استان برگزار می شود.
 
وی فضا سازی، برپایی ایستگاه صلواتی، تجلیل از بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس رامسر، برپایی نمایشگاه کتاب با محوریت دفاع مقدس در قائمشهر، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی خانواده ها در شهرستان نور، نشست روشنگری با حضور بسیجیان، برگزاری مسابقه فرهنگی ویژه هفته دفاع مقدس، خدمت رسانی بسیج کارگری در شیفت ایثار، تجلیل از بسیجیان و رزمنده های شاغل و... از جمله این برنامه هاست.
 
انتهای پیام/       
نظر شما
پربیننده ها