فرمانده سپاه کردستان:

تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی هیچ‌گاه به نتیجه نمی‌رسد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: باید دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که حرکات کور آنها هیچ‌گاه به نتیجه نمی‌رسد و دستاورد این حملات چیزی جز ادامه‌دادن راه این شهیدان نخواهد بود.
کد خبر: ۳۱۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸ - 23September 2018

تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی هیچ‌گاه به نتیجه نمی‌رسدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار محمد حسین رجبی با تسلیت شهادت تعدادی از مردم،‌ نیروهای مسلح و خصوصاً سربازان در حادثه تروریستی اهواز و محکوم کردن این حمله کور و ددمنشانه تروریست‌ها اظهار داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی، با به شهادت رساندن تعدادی از شهروندان و مردم بی‌گناه شهر اهواز، بار دیگر چهره پلید خود را نشان دادند.

وی گفت: باید دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که حرکات کور آنها هیچ‌گاه به نتیجه نمی‌رسد و دستاورد این حملات چیزی جز ادامه‌دادن راه این شهیدان نخواهد بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: تروریست‌ها مزدوران پلیدی هستند که انتقام شکست‌هایشان را از مردمان بی‌دفاع و زنان و کودکان بی‌گناه و معصوم این سرزمین می‌گیرند و برای خالی‌کردن کینه دردمنشانه هیچ یک از قومیت‌های کرد، ترک، عرب و بلوچ و دیگر اقوام ایرانی برایشان فرقی نمی‌کند.

سردار رجبی ضمن همدردی با خانواده‌های شهیدان این حادثه تروریستی افزود: از درگاه خداوند متعال برای شهدای عزیز علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار