مینو اصلانی:

مدیران زن بسیجی افتخاری دیگر برای نظام/ کلان نگری راهبردی اساسی پیش روی زنان

مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: مدیران زن بسیجی یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی به شمار می آیند و از این رو باید در بحث کلان نگری در حوزه زنان گام‌های جدی برداشته شود.
کد خبر: ۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱ - 14September 2013

مدیران زن بسیجی افتخاری دیگر برای نظام/ کلان نگری راهبردی اساسی پیش روی زنان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مینو اصلانی، مسئول بسیج جامعه زنان کشور در دومین دوره توانمندسازی مدیران و مسئولین بسیج و اقشار بسیج با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم به 5 نکته مدیریتی اشاره و اظهار داشت: یک مدیر باید در حوزه مدیریتی خود دارای حکمت و عمل باشد چرا که نبود این دو مهم از نقاط ضعف مدیریتی به شمار می آید.

اصلانی افزود: زنان مدیر و مدبر در جامعه اسلامی ما زیاد است و میتوان به عنوان نمونه به زنان با بصیرت بسیجی اشاره کرد که توانسته اند با وجود مشغلههای کاری و مدیریتی، فرزندان نمونه تربیت کرده  و تحویل جامعه دهند.
وی با بیان اینکه مدیران زن بسیجی یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی هستند بر لزوم کلی نگری در حوزه زنان تأکید کرد و خطاب به مدیران بسیجی و اقشار گفت: یک مدیر باید تلاش کند که نیروهای زیردست وی خلاقیت های خود را بروز دهد.

اصلانی در ادامه  به بحث زنان و مدیریت آنها در جامعه اشاره کرد و تصریح کرد: غرب سعی دارد به طور مصداقی به حق و حقوق زنان بپردازد در صورتی که اگر در تفهیم آموزههای اسلامی و احکام شرعی که در خصوص حق و حقوق زن آمده است بطور صحیح مدیریت نکنیم در مقابل حرکتهای فمنیستی خلع سلاح خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: در بسیج جامعه زنان، افراد توانمند، نخبه و اندیشمند حضور دارند و این آمادگی وجود دارد که برنامه های پیشنهادی به رئیس جمهور در حوزه زنان و خانواده را عملی سازد.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور به پیام مقام معظم رهبری به کنگره هفتهزار شهید زن اشاره کرد واظهارداشت: این پیام به قدری دارای معنی است و جای تأمل و کار دارد که میتوان کلاننگری مقام معظم رهبری در حوزه زنان را به وضوح مشاهده کرد.

وی ادامه داد: امروزه غرب از موضع خود در حوزه زنان عبور کرده و به این نتیجه رسیده است که باید بیشتر به نقش خانواده بپردازد چرا که هویت زن با خانواده گره خورده است.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور بیان داشت: در بسیج جامعه زنان بحثهای مهدهای قرآنی، عدالت جنسیتی، کرامت زن و بحث افزایش جمعیت مورد بررسی قرار گرفته و باید برای پرداختن به این موضوعات مهم علاوه بر برنامههای مدیریت شده، مدیریتی هم عمل کرد.

در پایان این مراسم، 5 استان یزد، کرمان، چهارمحال وبختیاری، هرمزگان و آذربایجان غربی به عنوان استان های برتر در فعالیت های مجازی و انعکاس اخبار حوزه بسیج معرفی و تقدیر شدند.

نظر شما
پربیننده ها