امام جمعه شهرستان خاش:

حادثه ترویستی اهواز قلب ملت ایران را جریحه دار کرد

امام جمعه شهرستان خاش گفت: حادثه دردناک و تروریستی اهواز قلب ملت بزرگ ایران، اعم از شیعه، سنی، فارس و بلوچ و دیگر قومیت‌های ایرانی را جریحه‌دار کرد.
کد خبر: ۳۱۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲ - 25September 2018

حادثه ترویستی اهواز قلب ملت ایران را جریحه دار کردبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز با حضور امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار، مدیران و مدرسان حوزه های علمیه، رئیس دادگستری و دادستان و قضات، فرماندهان نظامی و انتظامی و بسیج و سپاه، سران قبایل و طوایف، معتمدان، اعضای شوراها، شهردار و مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، فرهنگیان و دانشگاهیان و دانش آموزان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اصناف و بازاریان و ورزشکاران و غیره در مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش برگزار شد.

«حجت الاسلام غلام رضا دهقان» امام جمعه شهرستان خاش در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز در مسجد جامع توحیدیه اهل سنت اظهار داشت: حادثه دردناک و تروریستی اهواز قلب ملت بزرگ ایران، اعم از شیعه و سنی و فارس و بلوچ و دیگر قومیت های ایرانی را جریحه دار کرد. دشمنان اسلام و منافقان کوردل از سالهای دور تاکنون به دنبال تجزیه ایران و مناطق مختلف از جمله نقاط عرب نشین بوده و این حادثه نیز در امتداد دخالت های کور بدخواهان نظام اسلامی صورت گرفته است، زیرا دشمنان فکری می کنند با اقدامات کور تروریستی می توانند صف های واحد و مستحکم ملت ایران را در هم بشکنند.

وی افزود: ملت ایران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی قاطعانه در مقابل جبهه باطل ایستاد و دشمنان نتوانستند استان خوزستان را در شمار مستعمره‌های خود در آورند چرا که با مقاومت و ایستادگی مردم نقشه های شوم آنان با شکست مواجه شد.
امام جمعه خاش ادامه داد: با انسجام، اتحاد و همگرایی ملت ایران هیچ متجاوزی توان اشغال یک وجب از خاک کشورمان را ندارد.

«مولوی محمدعلی شهنوازی» امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت شهرستان خاش نیز با محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز بیان کرد: دشمنان اسلام باید بدانند که هر چه از ما را بکشند، بر اتحاد و همبستگی مردم ما افزوده می شود.

مولوی محمدعلی شهنوازی افزود: ملت ایران در چهار دهه از انقلاب اسلامی سخت ترین فشارها و تهدید و تحریم های دشمنان را تحمل کرده و با تاسی از بزرگان دین در مقابل دشواری ها ایستادگی می کنند.

«مولوی یعقوب حسین بر» رابط نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت شهرستان خاش هم گفت: اهل سنت در کنار سایر مردم ایران به عنوان ملتی واحد این حادثه تروریستی را محکوم کرده و همدردی خود را با حادثه دیدگان اعلام می دارند.
مولوی یعقوب حسین بر افزود: در طول عمر انقلاب اسلامی و سایر انقلابهای دنیا تجربه نشان داده که انجام حرکات ناجوانمردانه و تروریستی سبب تحکیم اتحاد ملتها شده است.

فرماندار شهرستان خاش نیز گفت: ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی و سالهای عمر انقلاب اسلامی همواره مورد تجاوز و توطئه دشمنان کوردل قرار گرفته و این حادثه تروریستی نیز در راستای اهداف پلید دشمنان انجام شده و پیام ملت ما به منافقان و سرسپردگان و حامیان مستکبر آنها این است که با انجام حرکت ددمنشانه و تروریستی نمی توانند مسیر و هدف انقلابی ملت ایران را تغییر دهند و بدانند که با کشتن و شهید کردن افراد بی گناه رشته های ریسمان اتحاد ملت ما مستحکم تر می شود.
حمیدالدین یوسفی اظهار داشت: ملت ایران همواره حامی و پشتیبان اسلام و انقلاب و رهبری معظم انقلاب بوده و در کنار دولتمردان و سایر خدمتگزاران خود برای سربلندی کشور تلاش می کنند.
وی افزود: مسیر و حرکت ملت ایران اجرای عدالت و آزادی طلبی و مبارزه با ظلم و ستم دشمنان است و مقتدرانه از حق خود دفاع می کند.
فرماندار خاش ادامه داد: عهدشکنی های آمریکا و هم پیمانان جنایتکار آن از همان سالهای شروع انقلاب وجود داشته و تداوم دارد که شکستن پیمان بین المللی برجام و حمله به خاک ایران در دوران دفاع مقدس نمونه های بارزی از همین عهدشکنی هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها